Gå til innhold

Satus spill http://www.satus.org/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt standard templateaktig, menydelen følger ikke med resten av siden, noe den burde imo. Footer bredden er mindre enn resten av siden. Likte heller ikke musover i menyen noe særlig, litt kjedelig med grått... dette skal være en spillside, og da synes jeg det burde vært litt friskere farger.

 

Litt mye negativt her, men stå på..

Lenke til kommentar
Litt standard templateaktig, menydelen følger ikke med resten av siden, noe den burde imo. Footer bredden er mindre enn resten av siden. Likte heller ikke musover i menyen noe særlig, litt kjedelig med grått... dette skal være en spillside, og da synes jeg det burde vært litt friskere farger.

 

Litt mye negativt her, men stå på..

Joa.. Den footeren nederst, den skal være litt mindre.. Det er det som er en del av designet.

 

Har fått kritikk før for den gråfargen, så den skal endres så fort som mulig, men eg trenger en farge som passer sammen med resten. Fårslag? (#?0?0?0)

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at menydelen ikke følger med resten av siden. Henger på en måte menyen ikke helt med resten?

 

Spillside har den vært no i 2 dager. Var før en liten Start Portal med litt av vært. Men er ikke alltid like lett å endre på designet med en gang når man er fornøyd med det første :cool: Men ellers takk for kritikken. Hjelper for webutviklingen min :)

 

Det var oversiktlig, det er vertfall et pluss

Takk skal du ha. Å få en side oversiktlig satser jeg veldig mye på. Skal være lett å finne fram og ikke for mye rot :)

Endret av dage
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at menydelen ikke følger med resten av siden. Henger på en måte menyen ikke helt med resten?

Fargen på meny bakgrunnen er blå og den slutter halveis nede på siden, noe jeg finner litt unaturlig.

Litt ekstra kritikk: Header teksten i menyene, og over hoved innholdet, er veldig små, og forholdsvis kjedelige. Kanskje litt tykkere slik at teksten kan være litt større og tydligere.

 

:)

Lenke til kommentar

Var igrunn ikke stor forskjell, meny over til venstre(med annen farge på hover, liker ikke den helt heller, hva med en blåfarge lik headeren?) og ny header... er de eneste forskjellene jeg ser... synes fremdeles at menyheaderen skulle vært litt større.

 

lykke til videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...