Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

rosa farge på filmer i alle filmprogrammer


Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem med att alle filmene jeg spiller får et rosa slør over seg. Ikke bare filmer fra dvd eller noe sånt bare all form for video jeg prøver å spille. Men når jeg restarter pc'en er problemet fikset igjen.

 

Likevell er dette ganske iriterende og jeg lurer på om noen vet hva man kan gjøre? bruker VLC media player, Winamp og Windows media player 9.

 

 

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell.... det kan hende d hjelper å innstalere en nyere windows media player?

Jeg kjører WMP 10.... funker som en kule....

6689183[/snapback]

 

har prøvd det og :hmm:

6691899[/snapback]

 

Jeg måtte installere nest siste skjermkortdrivere for å få spilt et spill, og da fikk jeg et liknende problem. Bortsett fra at hos meg var det sånn hver gang jeg startet pc'en. Jeg fant ut at video-overlay instillingene på skjermkortet hadde blitt satt til helt rare startverdier. Dette var bare å sette tilbake til normalt, så funka alt bra. Når jeg skiftet driver igjen, var det ikke lenger noe problem.

Lenke til kommentar

Hadde samme problem for en liten stund siden. Det jeg gjorde var å eksprementere med videoinnstillingene i driveren.

Hvis du bruker nvidia control panel går du inn på det og velger video og tv. Deretter trykker du på juster videofargeinnstillinger.

Der må du bare prøve deg frem med forskjellige innstillinger.

Lenke til kommentar
Hadde samme problem for en liten stund siden. Det jeg gjorde var å eksprementere med videoinnstillingene i driveren.

Hvis du bruker nvidia control panel går du inn på det og velger video og tv. Deretter trykker du på juster videofargeinnstillinger.

Der må du bare prøve deg frem med forskjellige innstillinger.

6717061[/snapback]

 

ok skal prøve det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...