Kanetheheatsink Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hei! Skal smelte dark iron nå, og tenkte jeg skulle prøve å komme meg til the dark forge alene. Det jeg gjør er å gå til venstre i første rom etter instancen. Etter å ha åpnet den første døren, tar jeg førse dør til høyre og så inn til det rommet med "Gate" åpneren. Går opp trappa og bruker bobble og løper til venstre og inn gangen. Når jeg kommer til rommet der døren er lukket hopper jeg ut av vinduet, og mister "In combat" og hopper ned. Nå står jeg ved den stooore porten. Herifra løper jeg ganske enkelt til The Black Anvil og hopper ned i lavaen, for så å svømme opp på siden der jeg kan stå uten å ta skade. Kan også løpe et stykke mot dark forge. Problemet her er at det er fult av elementals på lvl 56 elite på en liten "øy" som jeg må forbi. Finnes det noen annen måte som paladiner kan komme seg dit uten gruppe? Lasse
Kanetheheatsink Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Fra thottbot: Second, please make sure you read this, it is VERY important. Although this potion works better than Lesser Invisibility, it shouldn't be used against elites. This potion (Invisibility Potion - the full, real-deal) isn't the same as Rogue's vanish, cloak, etc. I have verified many many of times of whether or not elites can detect this! THEY CAN! It doesn't even matter about the level! If you can't take on the mob you face, don't use an invisibility potion to get out of it if there are elites ahead, you'll learn the hard way what I learned.
Maltas Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 (endret) Jeg brukte Greater Invisibility Potion til å snike meg inn til Vaelan i LBRS. Jeg måtte bruke 2 stykk for å komme forbi flere packs med elite og non elite mobs. Det er heldigvis et safe område hvor jeg kunne vente ut timeren. Ingen mobs oppdaget meg, og de er vel samme level eller høyere enn mobsa i BRD. Det er jo bare å prøve, og hold maks avstand til mobs selv om du har tatt potionen. Endret 14. august 2006 av Maltas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå