jojo123 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg søker, men finner ingenting, uansett hva jeg søker på. Hva kan jeg gjøre?
Lars-H Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Sett deg som passive i settings. Regner med at det er det som er "feilen".
Loerand Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Sette seg som "passive"? Man bør vel være "active" for å få søkeresultater? Er hvertfall det jeg er...
Lars-H Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Neida.. Active gjør så at man kobler seg direkte til brukeren (er ikke sikker på dette), og da må man ha åpne porter i routeren, noe som han kanskje ikke har gjort, og dermed funker ikke active-mode. Bruker man passive trenger man ikke gjøre noe med routeren, og likevel kan søke.. Men passive kan bare laste ned fra en peer per fil.
jojo123 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 ikke alle hubber støtter søking i passive mode..
Lars-H Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Stemmer det.. Men det funker da på de fleste public hubene. Du kan sette deg som aktiv og søke overalt.. Les her om hvordan Denne siden er også grei
Matias Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Å være i passive mode er en meget dårlig idé, da det resulterer i at du finner bare filer fra andre passive bruker (dvs veldig mye mindre). Slik jeg har forstått er det slik.
Lars-H Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Nei.. Fra aktive.. Minst en av partene må være aktive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå