tunam85 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 har en toshiba som har en skjult partisjon,kan denne fjernes og hvordan?skal egentlig være 40gb,men nå har den bare 30gb.Begynner å bli litt lite plass igjen...
Aleksander-yo Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg vet ikke helt hva du mener, men jeg var borti et liknende problem. Høyreklikk på "Min Datamaskin". Velg "Behandle". Under "Lagringsplass" er det noe som heter "Diskbehandling". Her er en liste over alle harddisker, disker og partisjoner. Du må nå formatere den partisjonen som er "skjult" eller som ikke brukes. Jeg hadde en 250 GB Harddisk som jeg skulle dele opp i to partisjoner. Jeg delte opp i tre og formaterte bare to av de. Dvs at jeg levde med bare to partisjoner som var tildelt 2/3 av det harddisken hadde å by på. Så fant jeg den siste uformaterte partisjonen og formaterte den. Vips hadde jeg 1/3 mer plass en før ^^ Vet ikke om dette var til noen hjelp?
Seven1979 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Du må få deg partion magic og bare slå den skjulte partisjonen sammen med den eksisterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå