Gå til innhold

Hvordan trene hunterpet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da spør jeg altså om hvordan trene, ikke hva som bør trenes. I og med at jeg levla opp en twink til 29 og temma en sånn boar (med charge etc. for teh pvp) hadde det jo vært kjekt å kunne trene den skillz, spesielt siden jeg untraina den og da mista den charge.

Hva trykker man på etc.? Setter stor pris på svar asap. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til pet trainer i IF / SW / DARNA / OGR / THUNDER / UC og kjøp skills til pet'n din... så kan du trykke på "p" eller der du har spellbook, og velge "pet" så velger du hvilke skills den skal ha

Skrevet (endret)

Ja spør etter pet trainer i de store byene, den står som regel ved siden av hunter trainer. Du kan også trene andre dyr (mens pet er i "stable"), da lærer du dens egenskaper etter ca 5 minutter med slåssing, og kan overføre disse til ditt opprinnelige pet. Det finnes nettsider med oversikter over hvilke dyr man kan temme for å lære ulike ranker av egenskaper, men akkurat nå har jeg ingen link for hånden... :hmm:

Endret av Nexuss
Skrevet
Gå til pet trainer i IF / SW / DARNA / OGR / THUNDER / UC og kjøp skills til pet'n din... så kan du trykke på "p" eller der du har spellbook, og velge "pet" så velger du hvilke skills den skal ha

6662202[/snapback]

Finnes ingen pet trainer i verken UC eller SW...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...