Pug Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg har nettop formatert maskina. Da jeg skulle teste hvorfor windows-lyden ikke kom når jeg startet opp, kunne ikke media player finne noe maskinvare for å spille av lyd. Den fant ikke lydkortet. Jeg har et integrert lydkort i hovedkortet. Hvordan får jeg maskina til å bruke hovedkortet til å spille av lyd? Trinn for trinn? Har Windows XP Home. (Se signatur for hovedkort) (På andre posten min) [ Denne Melding var redigert av: Pug på 2002-10-22 16:17 ]
steinih Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Er du sikker på at den ikke finner lydkortet og at det bare er driverne XP ikke finner? Driverne finner du i så fall på en cd som fulgte med hovedkortet. /steinih :smile:
snurr Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 En smule overklokket? Har vært borte i at AC97 greiene ikke liker mer enn 33 MHz på PCI bus'en sin.
WebWarrior Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 20:33, skrev snurr:En smule overklokket? Har vært borte i at AC97 greiene ikke liker mer enn 33 MHz på PCI bus'en sin. Samme her. Begynnte å skurre værre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå