Gå til innhold

EM DragRace Gardemoen


Anbefalte innlegg

var på gardemoen i helga og fikk tatt noen bilder sysns dette vart artig bare veldig synd att jeg ikke fikk med hele bilen.

Men kan noen si meg hvorfor ikke hele bilen er i fokus? vart bedre på bilene som gikk saktere er jo ikke lett når denne sikkert hadde nærmere 300km/t når den paserte

Det ble satt europarekord i helgen også. 514km/t og 4,747 sekunder på 402m :-)

 

 

Tatt med Panasonic LX1 F4,9

 

dette er uklippet, forslag til klipping tas i mot med takk. Selv om det er liten vits i og med bilde egentlig er misslykket da fronten mangler. men Action burde det da være i dette bilde :-)

 

p1010066mz7.th.jpg

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Masse action her ja. Ville beskåret litt fra bunn, tror jeg.

 

Ser av bildedata at du har brukt lukkertid på 1/40.  Med tanke på farten på det forbipasserende kjøretøyet må man jo si at dette var en ganske bra utført panorering :thumbup:

6636197[/snapback]

 

 

hehe hadde mange forsøk som ikke vart så bra :) men noen er man jo heldige med prøvde med vilje å bruke litt lang lukkertid for å få bakgrunnen skikkelig dratt ut.

 

Skreiv ut bildet på lørdagskvelden og ga til teamet som hadde bilen på søndag de vart skikkelig glade for det i hvertfall det var morro

Da beskar jeg det litt i bunnen som du sa syns det var en god ide selv men la ut bilde ubeskåret for å høre hva andre meiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...