miknira Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Er dette mulig. Altså å få et java program å kjøre i windows uten at jeg får et dos vindu opp? Laget et lite program i java med Jframe. For å starte programmet laget jeg en .bat fil som jeg la inn "java programm". Dette funker fint, men bare lurte på om det var en mulighet å ungå dos vinduet. Hilsen beginner
drool Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Er dette mulig. Altså å få et java program å kjøre i windows uten at jeg får et dos vindu opp? Laget et lite program i java med Jframe. For å starte programmet laget jeg en .bat fil som jeg la inn "java programm". Dette funker fint, men bare lurte på om det var en mulighet å ungå dos vinduet. Hilsen beginner 6634781[/snapback] Du kan pakke det inn i en executable jar f.eks. Bruker du eclipse, kan du laste ned et plugin som heter Fatjar.
Frank2004 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Er dette mulig. Altså å få et java program å kjøre i windows uten at jeg får et dos vindu opp? Laget et lite program i java med Jframe. For å starte programmet laget jeg en .bat fil som jeg la inn "java programm". Dette funker fint, men bare lurte på om det var en mulighet å ungå dos vinduet. Hilsen beginner 6634781[/snapback] Prøv "javaw" i stedet for "java".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå