Gå til innhold

POV 7900GT 256 PCIe


Anbefalte innlegg

Har akkurat benyttet meg av ukens tilbud hos netshoposlo.no og kjøpt "NEC 20" LCD MultiSync 20WGX2 Gaming".

 

Pr i dag har jeg et GF 6600XT (tror jeg det var, over 1 år gammelt ihvertfall)

Netshop vet å friste kundene så de har også et "POV GeFORCE 7900 GT 256MB PCIe" til 2195,-

 

Spørsmålet mitt, siden jeg ikke har fulgt med på skjermkort utviklingen på 1 år, er om dette er verdt prisen å bytte ut. Særlig med tanke på at mitt nåværende skjermkort er ca 1 år gammelt.

 

Leste også her i forumet at X1900 visstnok skulle konkurere med 7900GT, men det er vel snakk om litt frem i tid? Jeg handler i dag :)

 

På forhånd takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7900gt kortet er betydelig raskere enn det kortet du har i dag, men når du spør om det er verdt å bytte så må du nesten vurdere om du er fornøyd eller ikke med det kortet du bruker nå (trenger ikke bedre grafikk hvis du bare bruker pcen til å spille mp3 etc). Den typen kort er vel det som er mest fornuftig for lommeboka om du skal ha et bra spillkort i dag, det finnes bedre men de blir fort dobbelt så dyre.

Lenke til kommentar

hehe, merker hu noe hvis du monterer kortet når hu ikke ser på da? Sier ikke noe jeg, eneste gangen jeg har blitt tatt var når jeg kjøpte ny subwoffer til stereoen. Trodde det skulle gå ubemerket også, men siden den var dobbel så stor og ikke lignet på den gamle så ble det ståhei likevel.

Lenke til kommentar

Hehe, problemet er at hun allerede har kommet hjem når jeg slutter på jobben, og jeg kjenner min egen utålmodighet med nye gadgets godt nok til at jeg VET at jeg ikke klarer å la dette kortet ligge urørt i bilen helt til etter hun har lagt seg i kveld :D

 

Særlig etter alt jeg har lest om denne skjermen på tftcentral!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...