Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`en funket ikke etter gaatur..


Anbefalte innlegg

Jeg tok en liten joggetur i dag og lot pc`en staa paa... Da jeg kom hjem gikk maskinen fremdeles men det var ikke noe skjermbilde..(Det er mulig jeg har klikket paa shut down i XP foer jeg dro fordi PC`en slaar seg ikke automatisk av etter dette..Jeg maa fysisk slaa av maskinen)

 

Da jeg prevde aa slaa den paa igjen saa bootet den ikke..Den slo seg paa men det kom ingen pipelyd og ikke noe skjermbilde.. Jeg proevde aa sjekke alle kontakter uten at det gjorde noe forskjell. Jeg sjekket at alt funket av vifter og alle kortene mine. Alle HD`ene gaar .. Saa greide jeg selvfoelgelig aa tafse litt for mye paa stromforsyningen (kom borti en knapp som har noe med voltregulering aa gjoere regner jeg med. Saa det kom en gnist i den og saa hele stroemforsyningen tok kvelden) Saa jeg vet at den kan kastes. Haaper ikke den skadet noe annet i maskinen.

 

Men hva kan vaere problemet tro? Jeg har et thermaltake Tai chi kabinett med vannkjoeling. Kan det vaere at da pc`en evt stod idle at kjoelingen ikke gikk og cpu`en ble for varm?

 

Trenger desperat hjelp!

Endret av nazgul81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...