Gå til innhold

CS:S PRO warserver fra Gameserver.no. RCON hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag kjøpte jeg og min klan en CS:S PRO warserver fra Gameserver.no.

Jeg spilte på serveren samme dag og logget meg inn og slikt.

Jeg har ikke noe kjennskap til warservere og lurer på hvordan skal jeg få startet en clanmatch?

Jeg gjettet meg fram og kom fram til å få til Lo3 var bare å skrive rcon exec lo3.cfg, men er det ikke noe innstillinger som skal bli satt også?

Lurte på de som har erfaring med dette kan hjelpe meg. Jeg tenker at kun de som har server der kan hjelpe meg, men er verdt et forsøk å spørre her. Har sendt mail, men forventer ikke svar før Mandag. Ville bare spørre her hvis noen visste det.

Er uvant å ikke ha ftp access.

Takker for alle svar på forhånd!

Betalte også for Ventrilo 20 slots, men har ikke fått noe info angående det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønte ikke helt hva du mente med å få "startet" en clan match, men hvis du mener at spillet restarter 3 ganger og det spammes automatisk masse i chatten så er commanden: rcon go ;)

Skrevet (endret)

Det jeg mener med å starte en PCW er at de tkommer restarts og egne innstillinger settes på for matchen. Slik du beskrev nå.

Når jeg logget inn med rcon_password <passordet> og skrev inn i console: rcon go så skjedde det ingenting.

EDIT:

De hadde cfg filer på serveren så bruker de midlertidig. Gjettet bare på navnene deres så fant jeg lo3.cfg og calcss.cfg. Bindet dem også til en tast.

Lurer fortsatt på hvorfor jeg ikke har fått noe ventrilo info. Betalte for 13 slots Counter-Strike: Source PRO warserver og Ventrilo PRO 20 slots server. Ikke fått noe info angående Ventrilo.

Noen som vet om jeg burde fått info med en gang, eller det er vanlig å vente litt på det?

Takker for all hjelp. Beklager, men har ikke noe kjennskap til spilleservere. Driver kun med programmering. Har ikke tid til noe annet^^

Endret av ThaMezzy
Skrevet

De hadde cfg filer på serveren så bruker de midlertidig. Gjettet bare på navnene deres så fant jeg lo3.cfg og calcss.cfg. Bindet dem også til en tast.

Lurer fortsatt på hvorfor jeg ikke har fått noe ventrilo info. Betalte for 13 slots Counter-Strike: Source PRO warserver og Ventrilo PRO 20 slots server. Ikke fått noe info angående Ventrilo.

Noen som vet om jeg burde fått info med en gang, eller det er vanlig å vente litt på det?

Takker for all hjelp. Beklager, men har ikke noe kjennskap til spilleservere. Driver kun med programmering. Har ikke tid til noe annet^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...