Gå til innhold

Demo av Dead Rising (X360)


Anbefalte innlegg

Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling ;)

6622356[/snapback]

 

Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte?

6627046[/snapback]

 

Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge ;)

6628662[/snapback]

 

Fikk bekreftet at de nå påførte halv pris på produktet.

Problemet med spill som Dead Rising er jo at det koster $67.40 og dermed kommer over 200,- kroners grensen uansett.. 422 kroner eller 211 med den påførte halve prisen. Lønner seg jo uansett, men blir ikke sånne pakker liggende en stund hos tollen?

 

Edit: Svar fra gutta:

"We can declare a lower value such as 40% of the price or even 10% of it.

Do you want us to do that? "

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling ;)

6622356[/snapback]

 

Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte?

6627046[/snapback]

 

Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge ;)

6628662[/snapback]

 

Fikk bekreftet at de nå påførte halv pris på produktet.

Problemet med spill som Dead Rising er jo at det koster $67.40 og dermed kommer over 200,- kroners grensen uansett.. 422 kroner eller 211 med den påførte halve prisen. Lønner seg jo uansett, men blir ikke sånne pakker liggende en stund hos tollen?

 

Edit: Svar fra gutta:

"We can declare a lower value such as 40% of the price or even 10% of it.

Do you want us to do that? "

6632375[/snapback]

 

Tørr jeg spørre hvor du bestiller fra?

Lenke til kommentar
Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling ;)

6622356[/snapback]

 

Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte?

6627046[/snapback]

 

Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge ;)

6628662[/snapback]

 

Fikk bekreftet at de nå påførte halv pris på produktet.

Problemet med spill som Dead Rising er jo at det koster $67.40 og dermed kommer over 200,- kroners grensen uansett.. 422 kroner eller 211 med den påførte halve prisen. Lønner seg jo uansett, men blir ikke sånne pakker liggende en stund hos tollen?

 

Edit: Svar fra gutta:

"We can declare a lower value such as 40% of the price or even 10% of it.

Do you want us to do that? "

6632375[/snapback]

 

Tørr jeg spørre hvor du bestiller fra?

6646112[/snapback]

 

Ja, du tør tydeligvis å spørre :p

 

Play Asia er siten. Husk å sjekke at spillene du bestiller er PAL eller Sonefrie. Står presisert på produktene, samt at det er egne kategorier for alle sonene på siden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...