Gå til innhold

Thaddius server lagg.


Anbefalte innlegg

Er det andre enn vår realm som sliter veldig med lagg og disconnects på Thaddius bossen?

 

På vår server så må vi vente til det nesten er midnatt før vi kan ta han og vi må ta turer med andre guilder før vi kan endelig prøve.

 

Problemet med denne karen er at når han kaster polarity gjør han et stort lynangrep som får mange til å plutselig disconnecte og lagge. Og værre blir det når andre guilds prøver han.

Siden man bare har 5 minutter på å drepe han og han har over 7 millioner hp så kan man ikke miste noe tid på han pga lagg osv noe som gjør han til en ødelagt encounter etter min mening.

Går Thaddius greit på deres realm eller er det samme skit der også?

 

Hvis dere vil se på min guilds kill video av Thaddius kan dere se hva jeg mener.

 

http://files.filefront.com/PC_vs_Thaddiusa...;/fileinfo.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det andre enn vår realm som sliter veldig med lagg og disconnects på Thaddius bossen?

 

På vår server så må vi vente til det nesten er midnatt før vi kan ta han og vi må ta turer med andre guilder før vi kan endelig prøve.

 

Problemet med denne karen er at når han kaster polarity gjør han et stort lynangrep som får mange til å plutselig disconnecte og lagge. Og værre blir det når andre guilds prøver han.

Siden man bare har 5 minutter på å drepe han  og han har over 7 millioner hp  så kan man ikke miste noe tid på han pga lagg osv noe som gjør han til en ødelagt encounter etter min mening.

Går Thaddius greit på deres realm eller er det samme skit der også?

 

Hvis dere vil se på min guilds kill video av Thaddius kan dere se hva jeg mener.

 

http://files.filefront.com/PC_vs_Thaddiusa...;/fileinfo.html

6613502[/snapback]

 

På stromscale er han et helvete, han lagger så sykt og folk blir dc ( han ligner på ossen Vael frighten var før) og det er bare 3 guild som er på han..

 

på stromscale er det også et stort problem med enorm lag på Grand Window Faerlina

Lenke til kommentar
Må si det er et bra design på bossen, men blizzard mislykker så hardt når servern dems ikke takler  bossen.

6613827[/snapback]

 

Hele naxx er enormt bra laga med detaljer i takk og sånn syns jeg.

 

jeg spillte i går for første gang på 3uker. når vi var på Grand Window F whipe vi faktisk 4ganger pga enorm lag.

 

 

samme skjedde på Mexxana eller ossen man skriver det.. 20% alle i livet. HUGE lag alle døde.. det skjedde 3ganger på rad.

 

Sånt skal ikke skje når man betaler 120kr i månden.

 

tok en /who får å se hvor mange guilder som var der, var 4på ally siden og det er minst 4 på hord siden med.

 

servern klarer det rett og slett ikke

Lenke til kommentar

Thaddius og Heigan er utrolig morsomme fights med unike konsepter som sikkert funker glimrende på deres interne no-lag servere. Trist at det skal funke så elendig live. Er man litt de-synced på Heigan er det game over, Thaddius skaper lagg for alle i hele instancen. Fix plox

Lenke til kommentar
Drep han etter 00.00, eneste som funker. Men vil forsatt ha syk fps lag

6614058[/snapback]

 

Vi har tatt han 2 ganger med det var etter klokka 12. Nå som flere guilds begynner å komme til han driver dem også å tar han samme tid som oss.

Lenke til kommentar
Drep han etter 00.00, eneste som funker. Men vil forsatt ha syk fps lag

6614058[/snapback]

 

Vi har tatt han 2 ganger med det var etter klokka 12. Nå som flere guilds begynner å komme til han driver dem også å tar han samme tid som oss.

6614210[/snapback]

 

 

nyter ikke hos oss. vi er vanelig hvis i naxx til rundt 1, men det er flere av de andre guildene å. tar jeg /who Naxx rundt kl 2-3 er det ofte 1guild der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...