Gå til innhold

Klarer jeg å kjøre Oblivion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nok du klarer å laste inn Oblivion og spille, men det blir det samme som et slideshow.

Jeg har X1800XT skjermkort og klarte å konfigurere spillet slik at det var spillbart (men veldig tregt).

Tør ikke tenke på hvor tregt det vil bli på din maskin. :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror nok du klarer å laste inn Oblivion og spille, men det blir det samme som et slideshow.

Jeg har X1800XT skjermkort og klarte å konfigurere spillet slik at det var spillbart (men veldig tregt).

Tør ikke tenke på hvor tregt det vil bli på din maskin.  :no:

6615331[/snapback]

Nei nei, da blir det ikke Oblivion på meg allikevel... :cry:

Skrevet

Overdriv litt mer da !

Et X800GTO kort klarer oblivion fint så da gjør nok et X1800XT det også.

Men hvis du har 256mb intel pentum 2.6Ghz ced siden av så blir det ikke spillbart

Skrevet

Overdriv litt mer da !

Men hvis du har 256mb intel pentum 2.6Ghz ced siden av så blir det ikke spillbart

6615543[/snapback]

Så du mener at min også kan klare det alikevel?

Skrevet

Overdriv litt mer da !

6615543[/snapback]

Som jeg sier, de kortene klarer å VISE bilde på skjermen, men det blir et slideshow.

Mitt kort er veldig bra, men det blir ikke noen fornøyelig opplevelse i Oblivion fordet.

Men for all del, hvis du vil anbefale ham en dårlig spillopplevelse, værsågod.

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale han en dårlig spille opplevelse og jeg aner ikke hva "slide-show" er.

Man får fin spill opplevelse med et X800GTO så hvorfor skulle man ikke fått det av et X1800XT ?

Er ikke ale som må ha det aller beste og dyreste for å få en god/fin spilleopplevelse vettu ;)

Skrevet
Jeg vil ikke anbefale han en dårlig spille opplevelse og jeg aner ikke hva "slide-show" er.

Man får fin spill opplevelse med et X800GTO så hvorfor skulle man ikke fått det av et X1800XT ?

Er ikke ale som må ha det aller beste og dyreste for å få en god/fin spilleopplevelse vettu ;)

6615839[/snapback]

Er sant det der! ;)

Men skal ihvertfall få lov til å låne Oblivion av en kamerat nå så jeg får skjekka om det virker!

Så får vi se hva det blir til...!

Skrevet (endret)

Nå har jeg prøvd det, og det virka ikke...

Jeg fikk innstalert det uten problemer, satt det på dårligste kvalitet, men når jeg skulle starte spillet fikk jeg bare beskjed om at det hadde problemer med å lukkes... Hvorfor jeg fikk beskjed om det vet jeg ikke, jeg hadde jo ikke prøvd å lukke det...!

Så det var en annen her på forumet som hadde nesten det samme problemet også, så...

Endret av kalli
Skrevet
Jeg er på utkikk etter et nytt spill, og det ser ut som Oblivion er det store for tiden. Men etter å ha lest litt forstår jeg det slik at spillet har en sinnsyk grafikk, og jeg har ikke en sinnsyk maskin.  Er det noen som trur jeg klarer å kjøre spillet med følgende:

AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939

MSI GeForce 7600GS 256MB DDRII, PCI-Express

1024 MB ram (trur det er pc3200, men er ikke sikker)

6610825[/snapback]

Jeg har en pc på 2,1 gb amd prossesor, 9600 Pro skjermkort, NF8 -series hovedkort og 1024 mb ddr1 ram.. maskina mi er ganske mongo og en litt eldre pc funker bedre enn min.

Jeg spiller Oblivion på laveste innstillinger og har en stabil fps på 10-20 ute i naturen, x]. Men hvis du tror pc'en din ikke funker med oblivion.. må jeg bare si at du er en bortskjemt drittunge som trenger 9999999999999999 fps med virus søk, nedlasting, 50 milliarder innstallasjoner av spill og 50 trillioner programmer som tar opp serier fra pc'en før du i det minste blir fornøyd, :p.

Skrevet
Jeg har en pc på 2,1 gb amd prossesor, 9600 Pro skjermkort, NF8 -series hovedkort og 1024 mb ddr1 ram.. maskina mi er ganske mongo og en litt eldre pc funker bedre enn min.

Jeg spiller Oblivion på laveste innstillinger og har en stabil fps på 10-20 ute i naturen, x]. Men hvis du tror pc'en din ikke funker med oblivion.. må jeg bare si at du er en bortskjemt drittunge som trenger 9999999999999999 fps med virus søk, nedlasting, 50 milliarder innstallasjoner av spill og 50 trillioner programmer som tar opp serier fra pc'en før du i det minste blir fornøyd, :p.

6616301[/snapback]

Hehe, morsomt utsagn.

Så alle oss andre som liker at spillene flyter og faktisk er spillbare er bortskjemte drittunger?

Høres mer ut som du er forbannet på alle andre som har bedre maskin enn deg og slipper ditt problem.

Skrevet
Jeg kan ikke noe for det, men synes Oblivion var drit kjedelig i lengden.

Ble veldig mye av det samme.

Men det er jo min mening

-BadSmile

6616455[/snapback]

Og din mening er helt lik min mening.

Skrevet

Hehe, morsomt utsagn.

Så alle oss andre som liker at spillene flyter og faktisk er spillbare er bortskjemte drittunger?

Høres mer ut som du er forbannet på alle andre som har bedre maskin enn deg og slipper ditt problem.

6616532[/snapback]

Du har nok rett ja. Har hatt jævla mange problemer på pc'en min og hadde derfor lyst til å oppgradere den ved å få en sommerjobb, men NEI da.

Noen ganger lurer jeg på om det er ment at jeg ikke skal ha noe penger så jeg kan gjøre noe, bare sitte å kjede meg hjemme helt til jeg får min egen jobb... hvis jeg får det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...