wewwen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Gothic 2 er en hel del bedre. Grunnen til at du syns det er så fantastisk er at du ikke har fått føle det kjedelige lvlings systemet.
Freeky2k Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Du kan nok ikke spille det på fult med det skjermkortet, vist du forventer å spille med høy ytelse. Men du kan nok trygt kjøpe Oblivion og spille på lavere innstilinger, vist du ikke har noe i mot det. 6610852[/snapback] Jeg greide og kjøre mitt på fult, med lagg, heftig clock og artifakts, FPS var dog nesten aldri under 20. 6610874[/snapback] Hvilken oppløsning ? Og 20 FPS er etter min mening langt fra spillbart. Artifacts er ivertfall _ikke_ spillbart. _____________________________ Trådstarter; ikke regn med å kjøre det på fullt.
The Ghost Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 uff. sånn var det ikke for oss sist gang. nettbutikken (dvdstrax) skrev utpå pakken at filmen kostet 199. Men tollvesenet åpnet den og fant ringenes herre til en del mer. så måtte betale noe over 100kr i toll 6611230[/snapback] Sendte de det som gave ? Da er nemlig grensen på 1000,- Kan jo sende inn en mail til cdwow å spørre for å være 100% sikker så er det problemet løst
The Ghost Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Så har nå jeg prøvd Gothic II også og det sugde ... Er vel mer for dem over 30 ++
wewwen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Så har nå jeg prøvd Gothic II også og det sugde ...Er vel mer for dem over 30 ++ 6611259[/snapback] neinei, jeg er 16. Spillet er bare dritt dårlig i begynnelsen, annerledes kontroller og sloss system.
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 ÅÅÅÅ nei du dette er det mest rolle aktige spillet man kan få tak i så da lurer jeg på hva du har prøvd som er bedre enn det ? Noen synes det er positivt og noen ikke ! Litt små bugs som sikkert er fikset i en patch ... Vil si meg meget fornøyd med det (OBS... Har det ikke selv men har spilt det en del hos en kamerat ...) 6611232[/snapback] Over 18 års erfaring med rollespill på data gjør at jeg kan trygt si: BULLSHIT. Det er utrolig mange rollespill jeg har spillt som er bedre enn Oblivion, og alle Elder Scrolls før Oblivion er en god start. For skikkelige rollespill (ikke action adventure) prøv noen av disse: Planescape: Torment Fallout 1 & 2 Baldur's Gate 1 & 2 Neverwinter Nights Starwars: Knight of the old republic 1 & 2 Icewind Dale Arx Fatalis Final Fantasy VII Arcanum
The Ghost Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Sånn opplevelses messig er det det beste da det virker så ekte ... Du spiller deg inn i en helt annen verden ...
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Problemet er når man oppdager at verden man har bodd i noen timer begynner å sprekke i sømmene. Dialogen tillater ingen personlighet - alt går på skinner og det er bare en vei gjennom quest. Leveling systemet gjør at du ikke føler fremgang pga. alle er like sterke som deg. (banditter begynner med leather armor o.l. som deg på lvl1, og får glass/deadric armor på høyere levler akkuratt som deg) Pga. leveling systemet kan du aldri gå inn i grotter og dungeons tidlig i spillet og forvente å få noen annen loot enn en gaffel og to-tre løk. Samme dungeon senere i spillet (når du er høyere level) inneholder samme level loot som du får over alt på den levelen, så det er aldri noen JA! DRITKUL ITEM/VÅPEN! følelse, for du får bare det du forventer. Jeg kan fortsette hele dagen med å beskrive åpenbare feil i spill designet.
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Eh.. Kanskje litt OT men... Jeg er ikke så veldig flink på data og hvertfall ikke på spill, så jeg lurer på... Hvordan skjekker jeg om jeg har ett skjermkort som er DirectX 9.0c-kompatibelt med 128 MB RAM?
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Eh.. Kanskje litt OT men...Jeg er ikke så veldig flink på data og hvertfall ikke på spill, så jeg lurer på... Hvordan skjekker jeg om jeg har ett skjermkort som er DirectX 9.0c-kompatibelt med 128 MB RAM? 6612843[/snapback] Post skjermkort merke og produsent så skal vi nok raskt finne ut det for deg.
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Eh.. Kanskje litt OT men...Jeg er ikke så veldig flink på data og hvertfall ikke på spill, så jeg lurer på... Hvordan skjekker jeg om jeg har ett skjermkort som er DirectX 9.0c-kompatibelt med 128 MB RAM? 6612843[/snapback] Post skjermkort merke og produsent så skal vi nok raskt finne ut det for deg. 6613025[/snapback] Eh... Hvordan finner jeg ut skjermkort merket da?
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Eh... Hvordan finner jeg ut skjermkort merket da? 6613046[/snapback] Ok, for å gjøre det enda enklere, gjør følgende: Start knappen - Kjør - skriv inn "dxdiag" og trykk enter Velg Display tabben oppe til venstre og les informasjon om skjermkortet ditt. Endret 4. august 2006 av Ashmantle
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Sorry, dobbelpost... Endret 4. august 2006 av kalli
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Sorry, trippel post... Endret 4. august 2006 av kalli
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Tror det går men er ikke sikker... Her er hvertfall hvordan det så ut: Endret 4. august 2006 av kalli
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Bildene dine fungerer ikke. På min dxdiag liste står det: Navn: Radeon X1800 Series Approx. Total Memory: 512 MB Jeg har følgende skjermkort: Sapphire Radeon X1800XT 512MB Endret 4. august 2006 av Ashmantle
wewwen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvilken oppløsning ? Og 20 FPS er etter min mening langt fra spillbart. Artifacts er ivertfall _ikke_ spillbart. 6611253[/snapback] Tror det var 800x600, nei under 20 er uakseptabelt. Over 20 går ann og leve med.
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ok, det ble bare tull.... Får bare skrive det som står der istedet... Navn: Mobile Intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family Cirka totalt minne: 128.0 MB Skjerm: Plug and Play-skjerm
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ok, det ble bare tull....Får bare skrive det som står der istedet... Navn: Mobile Intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family Cirka totalt minne: 128.0 MB Skjerm: Plug and Play-skjerm 6615116[/snapback] Skjermkortet ditt støtter Direct X 9.0c, men er nok ikke kraftig nok til å kjøre Oblivion (hvis du lurte)
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ok, det ble bare tull....Får bare skrive det som står der istedet... Navn: Mobile Intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family Cirka totalt minne: 128.0 MB Skjerm: Plug and Play-skjerm 6615116[/snapback] Skjermkortet ditt støtter Direct X 9.0c, men er nok ikke kraftig nok til å kjøre Oblivion (hvis du lurte) 6615167[/snapback] Går det ikke på de laveste innstillingen heller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå