Gå til innhold

Web-Cam funksjon på Panasonic NV-GS37


Anbefalte innlegg

Jeg har da kjøpt Panasonic NV-GS37, som jeg syns er et fabelaktig videokamera som fyller de fleste kriterier og som er et meget bra videokamera for amatør filmere som meg selv:P Men jeg kom over på panasonic.no sin side at det er en web-cam funksjon. Er dette tull eller er det virkelig en slik funksjon på dette videokameraet. Hvis det i så fall er en slik funksjon, er noen som vet om hvordan jeg installerer det?

 

Takker for all slags svar ;)

 

PS. Linken til tekniske spesifikasjoner http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har da kjøpt Panasonic NV-GS37, som jeg syns er et fabelaktig videokamera som fyller de fleste kriterier og som er et meget bra videokamera for amatør filmere som meg selv:P Men jeg kom over på panasonic.no sin side at det er en web-cam funksjon. Er dette tull eller er det virkelig en slik funksjon på dette videokameraet. Hvis det i så fall er en slik funksjon, er noen som vet om hvordan jeg installerer det?

 

Tipper det er samme løsningen som på NV-GS180. Kameraet blir registrert som en USB Video device under WindowsXP (en generell driver for USB Video devices følger med WindowsXP). Såvidt jeg vet, finnes ingen tilsvarende driver for Windows2000. Det eksisterer ingen stabil driver for Linux (men det jobbes med det).

 

Merk at de fleste videokamera med firewire utgang kan brukes som webcam ved å f.eks bruke WebCamDV. Det kan være litt tricky å konfigurere framerate o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...