dioX Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 børstet i går støvet av pc spillet Gun men da jeg kom til siste "boss" magruder får jeg ikke tatt ham -jeg prøvde rifle men da bare ler han -eksplosive piler da mister han ca 10% helse (aldrig noe mer!) -dynamitt men de treffer jeg ikke med -og sånne bensinbomer men de funker heller ikke Spiller på "normal" (hvis det skulle være av intresse) Anyone?
Sirius Cobra Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du skal skyte de eksplosive pilene på bakken når han står i de rare sirklene)altså time det slikt at det sprenger når han er der). hvis du vil ha det bedre forklart anbefaler jeg å gå til Gamefaq og søke etter walkthrough der.
dioX Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du skal skyte de eksplosive pilene på bakken når han står i de rare sirklene)altså time det slikt at det sprenger når han er der). hvis du vil ha det bedre forklart anbefaler jeg å gå til Gamefaq og søke etter walkthrough der. 6605093[/snapback] ok, skjønte hva du mente og skal nok prøve i morgen.. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå