Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Leverandør for installering av bredbåndskontakt?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger å få installert en bredbåndskontakt i leiligheten min (har en allerede, men plassert på feil sted). Har bestilt montør fra Relacom, men siden de har vært i streik så tar det hensides lang tid (har gått ei uke og jeg har ennå ikke fått dato/tid for installasjon).

 

Det jeg lurer på er om er om noen kan jeg gi meg tips til alternative leverandører (i Oslo) som gjør det samme og som du/dere har god erfaring med.

 

Takk takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss folk her i norge hadde følgt med i det siste, bør dei skjønne at montørstreiken i Relacom er akkurat over. Dette betyr at dei må ta opp igjen 1 1/2 mnd arbeid, ergo det vil ta tid for folk som akkurat har bestillt.

OG nei du kan ikkje bruke en annen leverandør pga at Relacom sannsynligvis eiger sentralen, og dei gir ikkje andre tilgang utenom i spesille tilfeller.

Eg har no venta sidan 3 juli på min installasjon, og fekk no vite at denne vart satt til 14 august. Men viss alle var like tolmodig som meg, så hadde verden vært en fin plass. Eg sa berre, "det går vel fint det, jaja".

 

 

 

 

EDIT:

Trur eg leste feil.

Du skal kun ha flytta kontakta di du.

Det tar jo alle elektro selskap, som har tele installasjon.

Sønnico, Relacom, Oslo Elektriker Service etc.

Håper det hjelper :D

Endret av Klovlid
Lenke til kommentar
viss folk her i norge hadde følgt med i det siste, bør dei skjønne at montørstreiken i Relacom er akkurat over. Dette betyr at dei må ta opp igjen 1 1/2 mnd arbeid, ergo det vil ta tid for folk som akkurat har bestillt.

OG nei du kan ikkje bruke en annen leverandør pga at Relacom sannsynligvis eiger sentralen, og dei gir ikkje andre tilgang utenom i spesille tilfeller.

Eg har no venta sidan 3 juli på min installasjon, og fekk no vite at denne vart satt til 14 august. Men viss alle var like tolmodig som meg, så hadde verden vært en fin plass. Eg sa berre, "det går vel fint det, jaja".

 

 

 

 

EDIT:

Trur eg leste feil.

Du skal kun ha flytta kontakta di du.

Det tar jo alle elektro selskap, som har tele installasjon.

Sønnico, Relacom, Oslo Elektriker Service etc.

Håper det hjelper :D

6603128[/snapback]

 

 

Hehe, du leste NOE fort igjennom posten min ja. Jeg skrev jo ganske klart at jeg ønsket å prøve noen andre FORDI Relacom har vært i streik og at de henger etter.

Og som du så fint oppdaget etterpå at jeg bare trenger å flytte kontakten.

 

Kanskje du ikke er så tålmodig som du tror du er (siden du ikke har tid til å lese nøye mener jeg)? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...