Gå til innhold

Thermaltake Matrix VX eller APLUS Case XClio 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318093&view=detailed

vs.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320517&view=detailed

Er usikker på hvilket kabinett jeg skal kjøpe =) Har også vurdert soprano, men har bestemt meg for enten å kjøpe XClio 2 eller Matrix VX...

Ikke kom med tips til andre kabinett!

Alle erfaringer eller annbefalinger av noen av disse to kabinettene setter jeg stor pris på =D (Hadde ihvertfall vært sjekk med erfaringer med Matrix XV siden det er ingen på noen sider som har skrevet noen erfaringer :( )

Takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ingen av de to kabinettene og siden du ikke vil ha tips til andre kabinetter, gir jeg det ikke heller. Mitt tips med å velge er å kaste krone vs mynt :)

Mvh Erling

Skrevet
Jeg tror jeg går for thermaltake ja, noe pga vindu og vekten... Men hadde vært gøy med 25cm vifte då...

6645159[/snapback]

Så kjøp den en 25mm vifte og monter i kabinettet da ;)

Skrevet

hvis du absolutt må ha en av disse kabinettene, ville jeg valgt thermaltake, fordi det er jo et veldig kjent merke og skal jo være ganske god kvalitet ... robust og solid..

Skrevet
Jeg tror jeg går for thermaltake ja, noe pga vindu og vekten... Men hadde vært gøy med 25cm vifte då...

6645159[/snapback]

Så kjøp den en 25mm vifte og monter i kabinettet da ;)

6645555[/snapback]

25cm vifte finner du her.

Mvh Erling

Skrevet

takk... Men noen som vet hvordan det er å skjære i vinduet?? Er ingen dreven modder og dette er første pcen jeg lager selv :blush: Men har veldig lyst å modde inn sånn 25cm vifte =D

Skrevet (endret)

Er ikke noe spesielt vanskeligere å kutte et hull med stikksag i en sidedør enn å kute et hull i en sponplate med stikksag. eneste er at det tar lengere tid siden metal er hardere en treverk. Husk å bruk briller da, kan sprute metalspon i øyet ditt. Og ikke minst kjøp et metallblad til saga (blad med mange korte tagger)

Endret av Klikka_bZerk
Skrevet
Blir vel mye av det samme om man skal sette inn plexi glass, eller sette inn en 250mm vifte..

Gå for kvalitet, du vil tjene på det med tia..

6650660[/snapback]

Tror han tenker på plexi med 250mm vifte i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...