Gå til innhold

Hjelp til ny mobil, kalender og sync er viktig!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg ny telefon, men trenger litt hjelp og bruker malen deres.

 

Har hatt en SE P800, hvor jeg har vært fornøyd med kalenderen, men ikke med synkroniseringen. Får dubletter av samme avtale når jeg synkroniserer. Dessuten vil jeg gjerne kunne aksessere ting som anropslogg og smser og kopiere dette over til pc. Ser på meg selv som en avansert bruker som irriterer meg over når ting ikke er mulig å gjøre med mobilen. Har siklet litt etter Qtek9000, men syns den er litt dyr, tror jeg kan få dekket mine behov med en billigere telefon.

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja! Profesjonell, svært viktig at den er effektiv å bruke og mulig å synkronisere mot Outlook eller et gratisprogram uten å få masse dubletter av avtaler.

-GPRS: Ja

-EDGE: Nei

-Email klient: Ja

 

 

Form:

-Format: Alt er greit selv om design er viktig.

-Vekt: Ikke viktig.

-"Støt/sprut/støv-sikker": Nei

 

Skjerm:

Fargeskjerm.

-Størrelse på skjerm: Gjerne stor men ikke for enhver pris.

-Touchscreen: Nei

 

Pris:

Har ingen begrensning når det gjelder pris, men vil ikke betale mer enn nødvendig. Får jeg det jeg trenger for 2000 er jeg veldig fornøyd, men regner vel med at jeg må investere mer, kan gå til 7500

Med abonnementsbinding: Ringer svært lite så nei.

 

Diverse:

-Merke: Samma.

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja, men ikke viktig

-Symbian: Har hatt problemer med synkronisering med P800, vet ikke om dette skyldes symbian eller om det er P800.

-Infrarød port: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja, men ikke viktig

-Internminne: Uvesentlig

-Minnekort?: Ja, men ikke viktig

-MP3: Ja, men ikke viktig

-Radio: Ja, men ikke viktig

-UMTS: Nei

-Triband: Nei

-wLAN: Ja

- Mulighet for GPS: Ja, men ikke viktig

-Batterilevetid: ikke viktig.

 

-Bruksområder: Svært lite ringing, noe sms, mye kalender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset om smartmobil.no HTC TyTN virker fristende, det står ikke noen pris, men den vil vel kanskje ligge på 4000-5000. Jeg vurderer også å gå for noe mindre og billigere, leste at noen her anbefalte Sony Ericsson W810i, det er jo en litt annen telefon men er det noen som kan si noe om dennes kalenderfunksjon og synkroniseringserfaringer?

Lenke til kommentar

Venter selv på HTC TyTN, den lanseres forhåpentligvis i august! Prisen er dog litt opp i skyene..må nok regne med å gi over 7 laken for TyTN uten abb. Men hva betaler man ikke for en splitter ny hightech-duppeditt ;)

 

Blir interessant og høre folks erfaringer og inntrykk av TyTN! =)

 

Edit: Ifølge smartmobil.no er nå HTC TyTN ute i butikkene! Løøøp..

Endret av MurDoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...