Gå til innhold

kontor pc til 7500kr


togr

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig ha Acer Aspire 1642ZWLMi fra elprice, men pga treig levering og masse rot så avbestilte jeg igjen. Skal ikke handle derifra igjen. har tenkt litt på det å legge i litt mer penger. har kikket litt på den dell Inspiron 6400. Er dette en bedre pc enn Acer'n?

 

Tenkte jeg skulle bestille dell pc med dette

Intel® Core™ Duo Processor T2050 (1.60 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz

15.4" WXGA TFT skjerm (1280x800) widescreen

1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)

80GB (5,400 rpm) Hard Drive

6-cell , 53 WHr Li-Ion primary battery (optional)

Intel® Media Accelerator 950 Graphics Up to 256MB shared graphics memory

 

Her er info om acer https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications

 

Skal bruke pc til internett, msn, bilder(mulig photoshop), musikk. skal ikke ha den til spilling men mulig jeg kan legge in sims2 på den dell pc'n? håper noen gidder å svare da jeg har tenkt å bestille en bærbar i løpet av kort tid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig godt valg og den vil klare Sims med glans, jeg ville kjøpt 9 celler batteri da du får veldig god batteretid med dette.

6579752[/snapback]

så den dell pc'n er værdt de ekstra 500 kr. er det en mnye bedre pc enn acer pc? eller er de ganske like.. har egentlig lite peil på dette her :roll:

Lenke til kommentar

Når det gjelder kvaliteten på Dells bærbare kan jeg bare si at jeg er SUPER imponert. Har 3 av dem her i huset. To eldre inspiron og en nyere Latitude, hadde også enda en meget gammel Latitude tidligere som nå har godt av med pensjon etter lang og tro tjeneste. Har blitt brukt utrolig mye, lenge under mange omstendigheter. Vi hadde Dell bærbarer på skolen som ikke utenkelig fikk gjennomgå røff behandling av mange skoleelever. Av alle de Dell bærbarene jeg har vært borte i gjennom tidene, har jeg ikke fått problemer med noen av dem... Så jeg kan bare si at mitt intrykk er: ENORMT god kvalitet, skulle nærmest vært prisbelønnet!

 

Dell'en, hvis du går for den kommer nok med andre ord ikke til å svikte deg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Veldig godt valg og den vil klare Sims med glans, jeg ville kjøpt 9 celler batteri da du får veldig god batteretid med dette.

6579752[/snapback]

så den dell pc'n er værdt de ekstra 500 kr. er det en mnye bedre pc enn acer pc? eller er de ganske like.. har egentlig lite peil på dette her :roll:

6579908[/snapback]

 

Ja jeg syntes Dell maskinen er verdt kr 500,- ekstra, den har Core Duo prosessor og et litt bedre skjermkort.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...