Gå til innhold

Ny pc, trenger nytt kabinett


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal lage meg ny pc, så må ha nytt kabinett men vet ikke hvilket. :hmm:

 

Jeg har sett på ett jeg liker:

 

http://www.dinpris.no/prices/cid_3_gid_93_sid_764_pid_69564

 

 

Datan jeg skal lage består av disse komponentene:

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=28500

 

Bare å komme med forslag der også, mange som har stuset på hovedkortet på den. noen som vet om no bedre?

 

Takker for hjelpen mvh Demios :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En sånn pc fortjener litt bedre hus enn et Raidmax :p

 

 

Et tips; selv om kabinettet ser fett ut nå, blir du lei alle lysene osv. etter en kort stund.

Kjøp deg et stilrent kabinett, som er laget i ordentlig materiale. Raidax er bare plastikkdritt.

6575196[/snapback]

 

 

Har du no forslag på et da? som ikke blir for dyrt!

 

er student så da er cash limited azz!

Lenke til kommentar
ingen som har noe flere forslag til kabinett ell hovedkort?

6579458[/snapback]

 

du burde opprette en egen tråd, eller gjøre om emnet, for nå tror folk det er kabinett du er ute etter...

6579477[/snapback]

 

 

jeg er da ute etter kabinett da!

Lenke til kommentar

^Herregud så vanskelig enkelte folk er... smh

 

Skal selv kjøpe pc etter sommeren, og prøver å presse prisen ned... Hvis noen hadde funnet ett billig kabinett(helst med vindu) gjerne med strømforsyning(helst ett bra ett, 400w+ av god kvalitet)... Pris ligger nå på rundt 1300kr for kabinett og PSU, så om noen hadde fått til noe bra godt under tusenlappen hadde det vært veldig kjekt! =)

Lenke til kommentar
En sånn pc fortjener litt bedre hus enn et Raidmax :p

 

 

Et tips; selv om kabinettet ser fett ut nå, blir du lei alle lysene osv. etter en kort stund.

Kjøp deg et stilrent kabinett, som er laget i ordentlig materiale. Raidax er bare plastikkdritt.

6575196[/snapback]

 

Hva for slags frekkhet?! Jeg har et Raidmax Mirage :p

 

Edit: Og Raidmax er IKKE BARE "PLASTIKKDRITT" mitt er i stål med sort billakk finish, meget, meget pent. :yes::p

 

Jeg synes du skal gå for det du synes ser bra ut. Og jeg synes det der ser meget bra ut stilmessig. Så lenge det har grei luftgjennomstrømning og ikke støyer for mye noe jeg ikke tror den store viften gjør går det vel greit? Uansett er det jo mulighet for å bytte ut og sette inn nye vifter hvis det blir for lite luft eller for støyete? Kabinett er etter min mening meget smaksrelatert. Ser du et kabinett som frelser deg så gå for det sier jeg! :thumbup:

 

PS: Det eneste som oser av Lian Li er middelaldrende kontorist! For en design... ÆSJ! :tease: OK da kanskje kvalitet og, men jeg likte Raidmax kabinettet du fant godt, ligner litt på mitt eget.

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar
En liten tilbakemld. til listen din er at du burde velge HDD av type SATA grense snitt. Ser at du har valgt PATA snitt.

 

Noe annet er at jeg hadde ikke valgt det HK du har valgt men dette istedenfor.

 

Hadde valgt denne DVD spilleren.

6580392[/snapback]

 

 

det hovedkortet har fått mye stygg omtale da! halt ubruikelig har jeg hørt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...