Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Koster bare 650 kr, så er nok ikke no topp kvalitet.. Men jeg veit jo ikke.. har ikke sett kabinettet før nå foresten..

6575142[/snapback]

 

Har nå kjøpt kabinettet og er imponert over kvaliteten.

 

Litt fakta:

Hovedkortet er opp ned. og den siden som kan åpnes er på høyre side ikke venstre.

Det er en form for "Vindtunnel" i kabinettet men den kunne jeg ikke bruke på grunn av Schyte Ninjaen som jeg har i. Kabler er enkle å gjemme unna. luft inntak i front (Mesh) med 120mm plass forran og 120mm bak. kun den bak følger med.

Veldig fornøyd med kabinettet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har dette kabinettet, men stusser litt på hvor korte ledningene som skal gå fra fronten til hovedkortet. Audioledningen rekker for eksempel ikke til den aktuelle sokkelen på mitt hovedkort (ASUS p5b deluxe wifi)... Noen som har en løsning på dette? Finnes det "skjøteledninger", eller må jeg ta det tunge skrittet å kappe og legge til noen centimeter? :nei:

 

Hvor har dere festet temperatursensorene forresten?

 

EDIT:

 

Jeg mener å ha lest en vurdering av dette kabinettet, der skribenten påpekte overnevnte problem, og det overrasket meg derfor noe at det faktisk fantes en enkel løsning :) Etter å ha snoket litt, løsnet jeg frontdekslet, og oppdaget til min lettelse at det ikke er noe problem å endre hvor ledningene kommer inn i kabinettet, og kunne derfor uten store problemer nå selv innerst på hovedkortet. Det er dog litt knapt, og jeg kan jo forestille meg at folk får problemer om man har mye rart i kabinettet, så ledningene kunne uansett med fordel vært litt lengre.

 

:yes:

Endret av maqueman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...