Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 hva er problemet da?så vet jeg va jeg leter etter 6585248[/snapback] Jeg kan redigere sidene osv, men innholdet lagrer seg ikke på selve siden Men den lagrer seg derimot i front mappa.. Må vel være noe jeg har glamt å gjøre kanskje?
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 alle de sidene du skal redigere på sia må du gjøre om til .php og skrive: <?php include "editor/filbavb/front.php"; ?> ikke noe anna skal som innhold
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 alle de sidene du skal redigere på sia må du gjøre om til .php og skrive: <?php include "editor/filbavb/front.php"; ?> ikke noe anna skal som innhold 6585322[/snapback] Jeg har gjort alle om til .php Hvor skal den koden inn?
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 la oss si at dette er forsiden: headern meny innhold foot innhold skal kun bestå av den koden. Skrev litt feil i sta: <?php include "editor/filnavn/front.php"; ?> Forstår du?
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 la oss si at dette er forsiden:headern meny innhold foot innhold skal kun bestå av den koden. Skrev litt feil i sta: <?php include "editor/filnavn/front.php"; ?> Forstår du? 6585358[/snapback] Aha.. Tror jeg forstår Men blir det dette på hovedsiden da: <?php include "editor/hovedsiden/front.php"; ?>
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Ja blir vell det hvis editoren ligger i samme mappe som fila.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå