Edstro Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 (endret) Eg har en windows 2003 server som er på helle tiden å det går fint. Men maskinen klarer ikke å være logget inn helle tiden. Eg har bare en login konto å det er administrator. Den er logget inn så går det kansje noen timer så logger den seg av å eg må stille inn alt på nytt igjen (ikoner,klokker å litt til) ikke filserver,domene å sånt. Va kan eg gjøre? Lage nye konto? Eg vil at serveren skal være logget på administrator hele tiden. Også har eg et problem til. I internett explorer står security på high å det er veldig plagsomt. Så eg prøvde å stille den ned til medium men da komm opp: The recommended security level for this zone is "high". The level that you have chosen is lower than this. Please choose a security level of high or higher. Alså den nekter meg å stille den ned til medium. Dette gikk an før. Eg gidder ikke å formatere igjen. Det virker som hele serveren er et problem for meg. Men utifra dette så ser alt til å virke fint. Endret 27. juli 2006 av eddielie30
roac Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Eg vil at serveren skal være logget på administrator hele tiden. 6570236[/snapback] Jeg håper da for alt i verden at du har tenkt til at serveren skal være låst, slik at man må skrive brukernavn og passord for å logge seg inn. Hvis ikke har du en tikkende sikkerhetsbombe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå