jealei Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Jeg beklager at jeg lager en Hjelp til ny tlf tråd igjen, siden jeg har sagt at jeg hadde tenk og kjøpe meg n91. Men nå har jeg sett at det kommer så mange godsaker at jeg er i tvil igjen. så derfor trenger jeg hjelp på nytt. Har sett litt på. n80. n91, n92, n93, n73, pris og vekt og størelse er ikke så viktig, må være ganske funksjonel, og være bedre enn k800i på mange fronter. (en venn av meg har kjøpt den, og gjør ikke noe annet enn og skryte av den, så jeg skal jekke han ned litt) Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja -Email klient: Kjekt og ha Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: alle -Vekt: maks 200g -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke nøvendig Skjerm: -Størrelse på skjerm. greit med en stor skjerm hadde også vært bra hvis den hadde ganske så høyoppløst Pris: Penger spiller ingen rolle Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Merke: ikke motorola, benq-siemens -Kamera:ja, må være dritt bra, en kamerat har kjøpt seg k800i og tror han har overlegent kamera, så jeg vil jekke han ned litt -Videokamera: ja, greit med et ganske bra et -Symbian: greit med symbian -Infrarød port:ikke et must -Blåtann (Bluetooth):ja -Internminne: minst 40mb -Minnekort?:ja -MP3:Ja bra lyd er et must -Radio:hadde vært greit med radio, helst rds -UMTS: ja, et must -Triband: ja -wLAN: ja men ikke et must - Mulighet for GPS: ikke viktig -Batterilevetid: ikke så viktig, må vare minst en dag Jeg bruker tlfen til og ringe, sende sms, ta bilder/video høre på musikk, og snart videosamtaler. Endret 28. juli 2006 av jealei
Duppeditt Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hva med en QTEK 8500. Jeg har selv en slik og den vekker oppmerksomhet...! Kameraet er ikke så bra, men hva f.. skal man bruke telefonen for å ta bilder når du kan få rimelige kameraer med 10 mpix å ha i innerlomma? QTEK,en er sykt bra. Jeg har 1gigg minne og nok plass til både musikk og andre ting. Den har så mange muligheter. Halvsvenskene og finnene kan bare gjemme seg... :!: he he
m3 Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hvis pris ikke spiller noen rolle, hva med N93? Kamera 3,2 Mpix og 3x optisk zoom. Video 640x480, 30 bilder per sekund . (Og her kan du virkelig erte kameraten din fordi K800 har kun en video oppløsning på 176x144, 15 fps.) Og desstuen følger det med en kabel som du kan koble rett i TVen og vise videoer og bilder tatt med kameraet. Endret 26. juli 2006 av m3
jealei Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 hehe, vet det hadde vært kult med n93, men jeg er litt redd at den skal gå i stykker da den bare har en hengsel, jeg så på et filmklipp om hengslen til n93, og den så ikke så solid ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå