Tafsen Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Eg driver som vanlig å promoterer Linux blant venane mine, og eg har nesten overtalt ein. Han har berre eit krav: at eg skal kunne scripte i mirc sånn at når noke blir sendt til en ftp så connecta klienten automatisk til servern å sende det vidre til en anna server Kanskje litt dårlig forklart, men han vil ha eit ftp program som han kan kommunisere med vha IRC. Han bruker i dag mIRC og ftprush. Visst nokon veit om eit slikt program så blir vi iallfall ein meir i Linux verden PS: Kan gjerne komme med eit tips til ein enkel og fin FTP klient til oss vanlige dødelige mennesker Endret 26. juli 2006 av rEaliTY
Langbein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Skal han overføre mellom 2 FTP-servere trenger man FXP, som ikke støttes av alle klienter. lftp skal i hvertfall støtte FXP men har ikke testet det selv.
Tafsen Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Er det mogleg å kombinere det programmet med scripts frå IRC?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå