Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spill som kræsjer hele pc`en

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. har et Asus Extreme AX800 .. det har jeg putta inn i Pc`en min

med en 500W psu fra microplex.. en sånn søt gjennomsiktig en! .. drivere ska være av nyeste type.. noen forslag? :)

Problemet er så lite som at når jeg speller Anarchy Online ( om noen kjenner til det ) så kræsjer spellet titt å ofte.. noe jeg faktisk ikke hadde " så " mye problemer med med en eldre og dårligere pc..

Rammen jeg har er en type dual ram.. om den ikke kjører på rektig mhz elns i forhold til hovedkortet.. så kan det være gærnt ? .. men er det og en mulighet for at det kan være skjermkortet som får for lite strøm? .. jeg har og fått en feilmelding som sier at det er no feil med skjermkort driverene.. jeg har formatert, oppdatert driverene.. både til nyere og eldre.. men samme problem! HJELP! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lignende problemer da jeg ble hekta på AO igjen desember-januar som var nå. I tillegg til at det hoppet til windows av og til så fikk jeg noen meget kraftige "slow-downs" i spillet der det brukte 99-100% CPU og nesten alt virtuelt minne. Jeg husker ikke løsningen til detalj, men om du søker litt rundt på hovedforumet til AO så finner du det nok. Èn av tingene jeg husker jeg gjorde var å installere en mye eldre driver (hadde et Geforce 6800 Ultra). Tror den var godt over ett år gammel. Det løste noe av det.

Skrevet

har som sagt prøvd med eldre drivere.. og mens AO kjører som hoved vindu som vil spillet altid bruke 100% cpu.. hvertfall i følge andre jeg har spurt om den saken der! .. ska titte litt på ao forumet..

noen fler som har noen tips ang hardware etc?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...