aaandy Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hei ! Jeg har en SE T-630 med defekt display, og jeg ønsker å få flyttet over alle mine kontakter, meldinger og eventuellt annet rask jeg har på telefonen over til en ny SE telefon sannsynligvis en W810i, eller en K800i. Er det noen grei løsning på dette ?, eventuellt mellomlagre det på pc`n eller noe sånt ? Mvh: aaandy
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Metode 1: Hvis du har bluetooth eller ir, så er det bare å velege merk alle oppføringene og så velge sendt alle merkede oppføringer med bluetooth eller ir til ny mobil. Metode 2: Legg alt over på simkortet. Flytt simkortet over i ny mobil og flytt det over i ny mobil. På grunn av lav kapasitet på simkortet må det normalt gjøres flere ganger for å få med alt. Metode 3: Ta backup av gammel telefon i medfølgende pc-program. Plugg inn den nye, og overfør backupen. siden displayet ditt er ødelagt sliter du litt, men ved for eksempel å låne en lik telefon bør du klare å trykke rette tastene for å få det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå