Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Programmer/ting har sluttet å funke?!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I det siste har maskinen min oppført seg rart. Det begynte med at jeg ikke lenger kunne høre på nettradio (Nordicradio gjennom nettleser eller winamp). Jeg begynte å lure på hva som hadde skjedd... Senere viste det seg at f.eks Bitcomet og andre programmer som komuniserer med internett har blitt sånn også!

 

Hva har skjedd? Takker for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

formatering vil nok hjelpe men du burde først se om det er en annen måte å fixe det på....hvorfor bruker du egentlig norton? Jeg syns den suger men det er vel bare min meining...

 

du kan evt. gå inn på norton sine sider og be om hjelp der for jeg tror det har noe med norton å gjøre at den sperrer trafikken. Norton Online support

Endret av s7yle
Lenke til kommentar

Vel vel, Norton bruker jeg fordi jeg får det gjennom adsl abn mitt, men den bruker mye systemresurser og det er jo veldig negativt.... Har likksom ikke tatt meg tid til å kjøpe meg noe annet.

 

Har sendt mail til synmatec nå, men får jeg ikke no klart svar på detta nå... Så er det bare å hente cd`en i hylla :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, på maskinen bruker jeg Norton Intenet security m/firewall og det er WinXP. Men siden dette skjedde helt plutselig, så lurer jeg på hvordan man eventuelt kan ordne dette?

6561785[/snapback]

 

Fjern Norton Internet Security du. Det kommer bare til å lage problemer for deg uansett.

 

Men hvis lisensen har gått ut så er det litt værre å fjerne det...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...