Gå til innhold

Neverwinter Nights - Noen som vil spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei nei, bare spill dere. Kan være med en annen gang jeg. Kontakt meg på xfire, nicket mitt er "hostghost".

6551519[/snapback]

 

 

Onsdag er nok en bedre dag for meg, men skjønner godt om dere vil komme igang. Skal fikse CDromen og instalere spillet nå så legger jeg meg. Vi snakkes her eller over xfire (har dere ikke det så skaff det, veldig kjekt å ha)

Lenke til kommentar

Én ting som slo meg, vil de som ikke har SoU og/eller HoU høre voice-settene som kommer med expansion pack'ene? Og vil vi som har SoU og/eller HoU kunne velge prestisjeklasser som følger med der? Hva med utstyr og slikt som er i expansion pack'ene?

 

Forøvrig har jeg bestemt meg for å være en Gnome Sorcerer, men hvor lenge det går før jeg skifter mening igjen, er usikkert :p

Lenke til kommentar

Planene står fremdeles, ville jeg tro. En av oss må lage en passordbeskyttet server, og dele passordet med oss her, så slipper vi at tilfeldige folk kommer inn. Hvor mange blir det av oss, 3?

 

xantir`, edds og meg. Noen flere som vil være med? The more, the merrier, med visse grenser :p Blir det for mange, blir det vel lite XP å få.

Lenke til kommentar

andir, har du xfire? Kunne snakket sammen der?

 

Eventuelt MSN. :)

 

 

Når det gjelder server: Vet ikke om det har så mye å si, men jeg har crappy nett, så noen andre enn meg bør hoste.

 

Er det dette vi har nå?

 

xantir`: Elf Bard (Buffer og synger som bare juling)

andir: Gnome Wizzard (Damage dealer deluxe)

edds: Dwarf Monk (Uber imba tank)

 

Edit:

 

Vi har ingen healere. Som bard kan nok jeg heale litt, men vi bør få med oss noen merchants. En av oss bør få med Tommy (Rogue, hjelper til med lukkede dører og feller). Cleric companionen er også veldig grei, da har vi fikset healer.

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Da har vi spillt i kveld, og det var utrolig gøy! Det er vi alle enige i.

 

Noen screenshots:

fullmneir2.th.jpggruppebilde1zh1.th.jpggruppebilde2bi1.th.jpg

 

Her ser du:

Meg (xantir) som Elf Bard

Edds som Human Monk

Andi er den lille gnomen (Sorcerer)

 

Dette partyet gjør det rimelig bra, kan ha noe med at vi er såpass varierte klasser. Tror nok ikke det hadde vært like gøy hvis vi hadde vært tre Human Fighters liksom, veldig greit å ha litt variasjon.

 

Hvertfall så er oppsettet og oppgavene sånn:

Vi har Edds som tank, han dør aldri. Monk dodger 9/10 angrep, hvertfall når han får buffs.

Andie er damage dealer og låsesmed (Knock er veldig imba), tror både jeg og Edds blir litt begeistret og misunnelige hver gang det kommer en gruppe på 5+ folk og Andie den lille gnomen bruker èn spell på å ta ned alle. "WTB Knock" sier man, så blir alle dører/kister/skap opplåste på et blunk.

Så har vi meg da, Bard. Kan vel beskrive meg som Support i denne gruppen, jeg gjør lite selv, men jeg hjelper de andre ved buffing, debuffing (på fienden), litt healing, og mye synging.

 

Som gruppe fungerer vi glimrende, det var ofte vi måtte reloade etter forsøk på bosser fordi taktikken vår mislykktes.

 

Edderkopp bossen i Docks var nice:

Vi visste at denne bossen var tøff, og at vi måtte bruke god tid på å planlegge og buffe oss opp. Det gjorde vi også.

Joda, jeg buffer som bare juling med alt jeg har. Mage's Armor x3, Resistance, Ghostly Visage. Så synger jeg litt, gjør klar Doom Song, går bort til døren:

 

"*Locked*"

 

- "Øøø, er det ingen som har nøkkelen?" :hmm:

 

- "Nei, jeg trodde du tok den?"

 

Hehe, det ble til at vi måtte gå tilbake og hente nøkkelen. Så mye buffcasting til så lite. :tease:

 

Gruppen er åpen for nye klasser (helst noen andre enn de vi har). Eneste problemet er hvordan dere skal kunne hoppe rett inn hvor vi er.

Nå er vi snart lvl 6, og er i slutten (ett distrikt igjen) på første chapter i den originale Neverwinter Nights campaign.

Det som går ann er hvis dere har en character som er klar for chapter 2 så kan dere joine oss der.

 

 

Det går an å booste seg/gi seg selv xp i Toolsetet også, men det får Andi forklare nærmere, jeg vet nemlig ikke hvordan.

 

Håper spamkua og Frohike vil kunne bli med, hvis spillet blir for enkelt, tar vi opp difficulty.

 

En ting: Når vi spiller multiplayer så mange som dette bør vi ikke bruke pets/summons/henchmen, de stjeler nemlig xp.

Eneste gangen vi bruker pet er når vi må disarmere feller, da bruker vi Pixien til Andi.

 

 

Vi skal spille i morgen (Onsdag) hvis noen vil henge seg på, vi må bare finne ut hvordan. Tror det beste er om dere får en character til å komme seg i passende level til chapter 2, så joiner dere oss der.

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

jeg kan bli med på torsdag... men da er vel dere ferdige med chapter 2? har aldri kommet lengre så da er det jo kjipt og ikke kunne vite hva som skjedde der da... men jeg håper dere prater litt underveis da.

 

hva er det dere kommuniserer med? Teamspeak? ventrilo? MSN!? håper ikke det er MSN..

 

jaja, måten jeg kommer meg til deres level er vel at jeg bruker sånn DM klient, mekker en character på level 6-7 og gir han nogenlunde bra items. høres det bra ut? håper virkelig jeg kan bli med dere, har virkelig ventet LENGE på å fulføre dette spillet, men jeg klarer liksom ikke å få sånn OOMPFh! til å spille.

 

sees da, hold oss opdatert med hvilken chapter dere er på da.

Lenke til kommentar

Japp, det var veldig gøy. Jeg har fått blod på tann, så siden det ikke blir noe spilling i dag, må jeg nok spille litt singleplayer imens :D

 

nwmain2006072601080506gx6.th.jpg

 

Kommunikasjonen er veldig god, mye snakk underveis (noen synes kanskje det blir litt mye :tease: ). Vi bruker bare chattesystemet ingame.

 

Men, hvor mange er det som vil være med? Vi er 3 stk, og hvis jeg husker riktig, er det limit på 5 i ei gruppe :hmm: Kan være 6, husker ikke. Uansett, en cleric, rogue eller en ekstra tank (helst en som bruker Heavy Armor) hadde vært flott, men jeg skal ikke tvinge noen.. Vel, når jeg tenker meg om, så vil spamkua være barbar, så vi stryker det med en ekstra tank :p

 

Så, dem som vil bli med på torsdag, når vi fortsetter med Chapter 1, kan gi karakteren sin 12600 XP, slik at vi alle ligger på lik linje. Det kan gjøres veldig raskt i toolset'et, eller i DM-klienten. Hvis det er nødvendig, kan jeg lage en superrask tutorial på hvordan man gjør det i toolset'et.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...