Gå til innhold

M600i programmer - diskuter her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg der det ikke har kommet så mange programmer til Sony Ericsson M600i enda, men tenkte jeg kunne lage en tråd hvor folk legger inn erfaringer, priser, link til programmet osv...

Det er vel samme programmvare til P990 når den kommer.

Har desverre ingen for øyeblikket, men kommer med opptatering når det kommer noen.

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet
WayFinder støtter nå M600.

Forskjellig pris alt ettersom om du skal ha GPS eller ikkje.

6597599[/snapback]

Kult å sitera seg sjølv :no:

Men -

har handla meg Wayfinder nå, og det ser ut til å fungera utmerket.

Ingen problemer å sette opp, og det følger med tilgang til nettstedet www.mywayfinder.com som er linka opp mot telefonen. Favoritt-punkt / ruter blir synkronisert mellom telefon og internett-kontoen uten problemer.

Det er veldig behaglig å kunna bruka PC til å finna alle punkt og slikt framfor å måtte sitte og gjera dette på mobiltelefonen.

Det er innimellom litt rare rutevalg av Wayfinder. Små omveier. Kva som gjer dette veit eg ikkje - men går ut frå at de trur det er raskare å kjøra den vegen. Kanskje det har blitt endra fartsgrenser? Men dette er uansett bare smådetaljer.

Har ikkje fått testa bykjøring enda, men skal etterhvert teste dette...

Skal komma tilbake med meir etter at eg har testa litt meir... Har bare hatt den ein dag. Kjørte til GPS til jobben i dag... Ca. 1,5 km :p

Fint om folk kommer med erfaringer til andre program... :)

Skrevet

Får du med detaljerte kart, eller må du laste dem ned mens du beveger deg? Bruker WayFiner uten GPS og det koster MASSE fordi jeg må laste ned kart (bruker demoen på minnekortet). WayFiner blir ubruklig etter min mening, dersom jeg må laste ned kart fra nettet. Hvis de ligger på mobiltelefonen er det derimot bra ;)

Skrevet (endret)
Får du med detaljerte kart, eller må du laste dem ned mens du beveger deg? Bruker WayFiner uten GPS og det koster MASSE fordi jeg må laste ned kart (bruker demoen på minnekortet). WayFiner blir ubruklig etter min mening, dersom jeg må laste ned kart fra nettet. Hvis de ligger på mobiltelefonen er det derimot bra ;)

6864730[/snapback]

Du bruker enten:

1: GPRS til å laste ned kartene. Dei kartene som lastes ned blir lagra til seinere bruk om eg husker rett.

2: Du kan laste ned kart fra sida deires, og lagre det på tlf / memorycard. Står om dette i FAQ på sida deires.

Edit: Laste dei ned med PC, og overføre til tlf med kabel/BT altså...

--

Kartene kan zoomes langt inn på, men det er ikkje med hus/topografi og slikt på kartet. Kun ikoner for diverse "viktige ting" (sjukehus, t-bane, wifi, fotoboks, ....)

Det er ruteplanlegger på WayFinder der du kan sjå sånn ca. korleis kartene blir...

Endret av 2rb
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...