atticus Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Har lastet ned en "film"(nærmere bestemt Scooby D**) Filmformatet er .mpeg men når jeg åpner den i MediaPLayer prøver den å laste ned en codec men greier det ikke.Har lagt inn DivX (som de fleste "filmer" blir komprimert med) Info om fila er Scooby D** [sVCD]HQ Trenger man no spesiell codec for å spille av SVCD/VCD på en datamaskin. PÅ FORHÅND TAKK! PS! Med Scooby D** hinter jeg ikke til filmen Scooby Doo men.. Scooby Dass..ja..
Dings Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Du sier du har lastet ned filmen, da velger jeg å tro at du ikke har kjøpt den. Ergo har nok ikke vi andre på forumet lov til å hjelpe deg med det problemet der.. :wink: Mvh. Dings
vegge Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Jeg åpner alle mine SVCD-filmer i PowerDVD. Ellers går det sikkert an å finne en codec slik at de funker i Windows Mediaplayer også, men det vet jeg ikke noe om..
atticus Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Skrevet 18. oktober 2002 Hva om jeg har lasta ned the .product i SVCD format da? men kalt den for SCooby Dass ? Takk havegg.. det funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå