Gunn@r Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har en PC som ikke har internett-tilgang, og av den grunn kan jeg ikke oppdatere Ad-Aware. Har lasta ned update-fila til programmet fra en annen PC, men vet ikke hvor jeg skal legge den i programmappa på den PCen uten internett-tilgang!? Noen som kan hjelpe?
Pingla Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Har lasta ned update-fila til programmet fra en annen PCNår man henter ned siste 'Current Definition File' så er dette en fil med navn 'defs.zip'.Pakk ut denne fila og kopier 'defs.ref' til program-mappen til Ad-Aware. Hos meg: C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal
Gunn@r Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 Har lasta ned update-fila til programmet fra en annen PCNår man henter ned siste 'Current Definition File' så er dette en fil med navn 'defs.zip'.Pakk ut denne fila og kopier 'defs.ref' til program-mappen til Ad-Aware. Hos meg: C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal 6538781[/snapback] Funka supert Takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå