-Jungeldyret Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hei, jeg kjøpte meg The Sims 2 Uteliv i går. En av grunnene var at jeg hadde lest i omtaler at man kan lage kjeller. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det! Noen som kan være så snill å forklare meg det? Takk på forhånd.
Glipp Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 tror ikke det går an. fikk det iallefall aldri til når jeg den gang spillte det =)
Cybercubbe Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 tror ikke det går an. fikk det iallefall aldri til når jeg den gang spillte det =) 6530121[/snapback] Kjeller er ikke vanskelig å lage.kjeller kunne man bygge fra dag 1 sims 2 var ute. Ligger mange instruksjoner ute på nett.Her en en nettside som er grei å ha på favoritt:Mike Inside
Glipp Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 (endret) tror ikke det går an. fikk det iallefall aldri til når jeg den gang spillte det =) 6530121[/snapback] Kjeller er ikke vanskelig å lage.kjeller kunne man bygge fra dag 1 sims 2 var ute. Ligger mange instruksjoner ute på nett.Her en en nettside som er grei å ha på favoritt:Mike Inside 6530676[/snapback] dæven må nesten plukke det frem og teste edit: men man kan vell ikke direkte gå ned dit slik som mange velger, first floor, second floor vell? at man kan se kjelleren i perspektiv som 1st og 2nd floor.. eller? Endret 21. juli 2006 av *Magnus*
Cybercubbe Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 tror ikke det går an. fikk det iallefall aldri til når jeg den gang spillte det =) 6530121[/snapback] Kjeller er ikke vanskelig å lage.kjeller kunne man bygge fra dag 1 sims 2 var ute. Ligger mange instruksjoner ute på nett.Her en en nettside som er grei å ha på favoritt:Mike Inside 6530676[/snapback] dæven må nesten plukke det frem og teste edit: men man kan vell ikke direkte gå ned dit slik som mange velger, first floor, second floor vell? at man kan se kjelleren i perspektiv som 1st og 2nd floor.. eller? 6530975[/snapback] nei, det blir skrått ovenfra og ovenfra som man kan se det i fra. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå