Gå til innhold

Hvordan lage kjeller i Sims 2 Uteliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kjøpte meg The Sims 2 Uteliv i går. En av grunnene var at jeg hadde lest i omtaler at man kan lage kjeller. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det!

Noen som kan være så snill å forklare meg det? Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tror ikke det går an. fikk det iallefall aldri til når jeg den gang spillte det =)

6530121[/snapback]

Kjeller er ikke vanskelig å lage.kjeller kunne man bygge fra dag 1 sims 2 var ute. Ligger mange instruksjoner ute på nett.Her en en nettside som er grei å ha på favoritt:Mike Inside

Skrevet (endret)
tror ikke det går an. fikk det iallefall aldri til når jeg den gang spillte det =)

6530121[/snapback]

Kjeller er ikke vanskelig å lage.kjeller kunne man bygge fra dag 1 sims 2 var ute. Ligger mange instruksjoner ute på nett.Her en en nettside som er grei å ha på favoritt:Mike Inside

6530676[/snapback]

dæven :p må nesten plukke det frem og teste :tease:

edit: men man kan vell ikke direkte gå ned dit slik som mange velger, first floor, second floor vell? at man kan se kjelleren i perspektiv som 1st og 2nd floor.. eller?

Endret av *Magnus*
Skrevet

6530121[/snapback]

6530676[/snapback]

dæven :p må nesten plukke det frem og teste :tease:

edit: men man kan vell ikke direkte gå ned dit slik som mange velger, first floor, second floor vell? at man kan se kjelleren i perspektiv som 1st og 2nd floor.. eller?

6530975[/snapback]

nei, det blir skrått ovenfra og ovenfra som man kan se det i fra. Lykke til :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...