Dragutin Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 HuM, jeg har nå alltid drept stonecallers med warlocken min. DOT alt du ser og pull dem bort. Dreper 2-3 om gangen og har ikke noen spesielle problemer med aggro der O.o
Empire of the Sub Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Nei, men å farme rep til argent dawn er vel egentlig ikke så vanskelig. Kjør mye scholo/strat, så skal du se reputation siiiger inn. Jeg er revered, og har egentlig aldri tenkt på å farme noe særlig med argent dawn. Det var først i 1.11 patchen jeg oppdaget min rep med ad, etter noen tidligere forsøk for å få meg magister's ting.
exmx Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 skjønner ikke helt hvorfor du skriver at man ikke skal ta stonecallers. For ranged klassene er disse utrolig lett å ta. Jeg tar dem som regel ned på 2-4 piler med huntern min.. Dropper like mye som alle de andre gjør også. 6537126[/snapback] Ingen problem for en hunter å ta 3 stonecallers om gangen. Bare gøy det
greiven Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 skjønner ikke helt hvorfor du skriver at man ikke skal ta stonecallers. For ranged klassene er disse utrolig lett å ta. Jeg tar dem som regel ned på 2-4 piler med huntern min.. Dropper like mye som alle de andre gjør også. 6537126[/snapback] Ingen problem for en hunter å ta 3 stonecallers om gangen. Bare gøy det 6547063[/snapback]
Empire of the Sub Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Jeg er mage, og anbefaler ikke å gjøre dette for mage ihvertfall. Hvordan det er med andre klasser vet jeg ikke ><. Tydeligvis O.K får hunters .
bandreas Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 hmm merkelig at ingen har nevt at det helt sikkert er lettere og artigere å farme AQ20 enn å dra en moses og løper rundt i 40 døgn nedi Silithus...
Andreaz_ Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 tar jo ikke 40 døgn da ... noen minutter på AH så har du det Få friendly med Cenarion hold - så går du AQ 20 (veldig lett end-game instance), og grinder litt her og der etter texts, men ikke lever inn før du ikke får rep fra å drepe mobs lengre (honored? - fikk en bug med dette, har fått rep på revered jeg )
greiven Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Tusen takk for en veldig nyttig guide jhj Må vell pröve den ut så fort jeg kommer hjem fra ferie Får vell med meg to irl kompisser på dette, og da går det unna Må vell skubbe meg litt til bandreas, AQ 20 full clear = 3000-4000 Rep med. CC Endret 25. juli 2006 av WoWftw
Pingo68 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 tar jo ikke 40 døgn da ... noen minutter på AH så har du det Få friendly med Cenarion hold - så går du AQ 20 (veldig lett end-game instance), og grinder litt her og der etter texts, men ikke lever inn før du ikke får rep fra å drepe mobs lengre (honored? - fikk en bug med dette, har fått rep på revered jeg ) 6552537[/snapback] For de av oss som fortsatt ikke har gjort noen end-game instances, hva legger du i veldig lett? A la BRD?
nazrm Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 tar jo ikke 40 døgn da ... noen minutter på AH så har du det Få friendly med Cenarion hold - så går du AQ 20 (veldig lett end-game instance), og grinder litt her og der etter texts, men ikke lever inn før du ikke får rep fra å drepe mobs lengre (honored? - fikk en bug med dette, har fått rep på revered jeg ) 6552537[/snapback] For de av oss som fortsatt ikke har gjort noen end-game instances, hva legger du i veldig lett? A la BRD? 6552809[/snapback] AQ20 er "veldig lett" for de som allerede har tatt MC/BWL. For nye guilds som holder på med ZG o.l er det en stor utfordring.
greiven Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 AQ 20 vil vell aldri bli noe A La BRD nei Men AQ 20 er vell mere som en´pittelitt-buffet ZG. Og hvis du ikke vet hvordan ZG er, gå og begynn med den
Pingo68 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) AQ 20 vil vell aldri bli noe A La BRD nei Men AQ 20 er vell mere som en´pittelitt-buffet ZG. Og hvis du ikke vet hvordan ZG er, gå og begynn med den 6552819[/snapback] Takker for forklaringen. BRD er etter min mening rimelig enkel, forutsatt at man har en oppadgående gruppe. Burde vel egentlig ha startet på LBRS/UBRS (som kanskje ville være neste trinn på veien?). Så er det vel Scholo og Strat neste. Hvor havner f.eks. MC i denne stigen? Ps: Har gått mektig lei av min night-elf lvl 60 hunter, og tror jeg heller venter med å gjøre disse end-game instancene til jeg får magen min opp til 60 (for tiden 45). Endret 25. juli 2006 av Pingo68
exmx Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 AQ 20 vil vell aldri bli noe A La BRD nei Men AQ 20 er vell mere som en´pittelitt-buffet ZG. Og hvis du ikke vet hvordan ZG er, gå og begynn med den 6552819[/snapback] Takker for forklaringen. BRD er etter min mening rimelig enkel, forutsatt at man har en oppadgående gruppe. Burde vel egentlig ha startet på LBRS/UBRS (som kanskje ville være neste trinn på veien?). Så er det vel Scholo og Strat neste. Hvor havner f.eks. MC i denne stigen? Ps: Har gått mektig lei av min night-elf lvl 60 hunter, og tror jeg heller venter med å gjøre disse end-game instancene til jeg får magen min opp til 60 (for tiden 45). 6552871[/snapback] Naxx > AQ40 > BWL > MC > AQ20 > ZG > UBRS > LBRS > SCHOLO > STRAT > BRD
greiven Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Er vel ganske så riktig det , ja Endret 25. juli 2006 av WoWftw
greiven Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 AQ 20 vil vell aldri bli noe A La BRD nei Men AQ 20 er vell mere som en´pittelitt-buffet ZG. Og hvis du ikke vet hvordan ZG er, gå og begynn med den 6552819[/snapback] Takker for forklaringen. BRD er etter min mening rimelig enkel, forutsatt at man har en oppadgående gruppe. Burde vel egentlig ha startet på LBRS/UBRS (som kanskje ville være neste trinn på veien?). Så er det vel Scholo og Strat neste. Hvor havner f.eks. MC i denne stigen? Ps: Har gått mektig lei av min night-elf lvl 60 hunter, og tror jeg heller venter med å gjøre disse end-game instancene til jeg får magen min opp til 60 (for tiden 45). 6552871[/snapback] Hallo mann!! Du trenger jo ikke gå opp "trinn" i den UBRS/LBRS/SCHOLO/STRAT stigen da xD Er vell bare mest med End-Game instancer, bare peis på med alt det der, er ikke noe trinnvis i de instancene , nei
Pingo68 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Naxx > AQ40 > BWL > MC > AQ20 > ZG > UBRS > LBRS > SCHOLO > STRAT > BRD 6552983[/snapback] Kjempeflott. Nå har jeg noe å gå etter :-)
greiven Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Som sagt, på instancene som ikke er raid-instancer ( aka. 20/40) , er det bare og "LFG"....De er enkle som bare det, ikke noe utfordring
Pingo68 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hallo mann!! Du trenger jo ikke gå opp "trinn" i den UBRS/LBRS/SCHOLO/STRAT stigen da xD Er vell bare mest med End-Game instancer, bare peis på med alt det der, er ikke noe trinnvis i de instancene , nei 6553145[/snapback] He, he. Kjekt med litt øvelse serru :-) Scholo og Strat er vel kjekt for rep med en eller annen faction? Og tar jeg ikke helt feil så dropper armorsets i UBRS/LBRS?
greiven Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Tier 0 = Scholo/Strat/UBRS/LBRS Og ja, du får rep. med Argent Dawn når du går Scholo og Strat, som senere vil avgjöre hvor mye du må "betale" for og komme inn i Naxx, pluss litt andre pattern's osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå