Gå til innhold

Exalted med cenarion hold fortest mulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HuM, jeg har nå alltid drept stonecallers med warlocken min. DOT alt du ser og pull dem bort. Dreper 2-3 om gangen og har ikke noen spesielle problemer med aggro der O.o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men å farme rep til argent dawn er vel egentlig ikke så vanskelig.

Kjør mye scholo/strat, så skal du se reputation siiiger inn.

Jeg er revered, og har egentlig aldri tenkt på å farme noe særlig med argent dawn. Det var først i 1.11 patchen jeg oppdaget min rep med ad, etter noen tidligere forsøk for å få meg magister's ting.

Skrevet
skjønner ikke helt hvorfor du skriver at man ikke skal ta stonecallers. For ranged klassene er disse utrolig lett å ta. Jeg tar dem som regel ned på 2-4 piler med huntern min.. Dropper like mye som alle de andre gjør også.

6537126[/snapback]

Ingen problem for en hunter å ta 3 stonecallers om gangen. Bare gøy det :)

Skrevet
skjønner ikke helt hvorfor du skriver at man ikke skal ta stonecallers. For ranged klassene er disse utrolig lett å ta. Jeg tar dem som regel ned på 2-4 piler med huntern min.. Dropper like mye som alle de andre gjør også.

6537126[/snapback]

Ingen problem for en hunter å ta 3 stonecallers om gangen. Bare gøy det :)

6547063[/snapback]

:yes:

Skrevet

tar jo ikke 40 døgn da ... noen minutter på AH så har du det :)

Få friendly med Cenarion hold - så går du AQ 20 (veldig lett end-game instance), og grinder litt her og der etter texts, men ikke lever inn før du ikke får rep fra å drepe mobs lengre (honored? - fikk en bug med dette, har fått rep på revered jeg :p )

Skrevet (endret)

Tusen takk for en veldig nyttig guide jhj :yes:

Må vell pröve den ut så fort jeg kommer hjem fra ferie :) Får vell med meg to irl kompisser på dette, og da går det unna ;)

Må vell skubbe meg litt til bandreas, AQ 20 full clear = 3000-4000 Rep med. CC

Endret av WoWftw
Skrevet

Få friendly med Cenarion hold - så går du AQ 20 (veldig lett end-game instance), og grinder litt her og der etter texts, men ikke lever inn før du ikke får rep fra å drepe mobs lengre (honored? - fikk en bug med dette, har fått rep på revered jeg :p )

6552537[/snapback]

For de av oss som fortsatt ikke har gjort noen end-game instances, hva legger du i veldig lett? A la BRD?

Skrevet

6552537[/snapback]

For de av oss som fortsatt ikke har gjort noen end-game instances, hva legger du i veldig lett? A la BRD?

6552809[/snapback]

AQ20 er "veldig lett" for de som allerede har tatt MC/BWL. For nye guilds som holder på med ZG o.l er det en stor utfordring.

Skrevet

AQ 20 vil vell aldri bli noe A La BRD nei ;) Men AQ 20 er vell mere som en´pittelitt-buffet ZG.

Og hvis du ikke vet hvordan ZG er, gå og begynn med den ;)

Skrevet (endret)
AQ 20 vil vell aldri bli noe A La BRD nei ;) Men AQ 20 er vell mere som en´pittelitt-buffet ZG.

6552819[/snapback]

Takker for forklaringen. BRD er etter min mening rimelig enkel, forutsatt at man har en oppadgående gruppe. Burde vel egentlig ha startet på LBRS/UBRS (som kanskje ville være neste trinn på veien?). Så er det vel Scholo og Strat neste. Hvor havner f.eks. MC i denne stigen?

Ps:

Har gått mektig lei av min night-elf lvl 60 hunter, og tror jeg heller venter med å

gjøre disse end-game instancene til jeg får magen min opp til 60 (for tiden 45).

Endret av Pingo68
Skrevet

6552819[/snapback]

Takker for forklaringen. BRD er etter min mening rimelig enkel, forutsatt at man har en oppadgående gruppe. Burde vel egentlig ha startet på LBRS/UBRS (som kanskje ville være neste trinn på veien?). Så er det vel Scholo og Strat neste. Hvor havner f.eks. MC i denne stigen?

Ps:

Har gått mektig lei av min night-elf lvl 60 hunter, og tror jeg heller venter med å

gjøre disse end-game instancene til jeg får magen min opp til 60 (for tiden 45).

6552871[/snapback]

Naxx > AQ40 > BWL > MC > AQ20 > ZG > UBRS > LBRS > SCHOLO > STRAT > BRD

Skrevet

6552819[/snapback]

Ps:

6552871[/snapback]

Hallo mann!! Du trenger jo ikke gå opp "trinn" i den UBRS/LBRS/SCHOLO/STRAT stigen da xD Er vell bare mest med End-Game instancer, bare peis på med alt det der, er ikke noe trinnvis i de instancene , nei ;)

Skrevet

Som sagt, på instancene som ikke er raid-instancer ( aka. 20/40) , er det bare og "LFG"....De er enkle som bare det, ikke noe utfordring ;)

Skrevet

Hallo mann!! Du trenger jo ikke gå opp "trinn" i den UBRS/LBRS/SCHOLO/STRAT stigen da xD Er vell bare mest med End-Game instancer, bare peis på med alt det der, er ikke noe trinnvis i de instancene , nei ;)

6553145[/snapback]

He, he. Kjekt med litt øvelse serru :-) Scholo og Strat er vel kjekt for rep med en eller annen faction? Og tar jeg ikke helt feil så dropper armorsets i UBRS/LBRS?

Skrevet

Tier 0 = Scholo/Strat/UBRS/LBRS :)

Og ja, du får rep. med Argent Dawn når du går Scholo og Strat, som senere vil avgjöre hvor mye du må "betale" for og komme inn i Naxx, pluss litt andre pattern's osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...