Gå til innhold

Kjøp av bærbar PC - student

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er nettopp ferdig med vgs og flytter til oslo for å studere. Da trenger jeg en PC. Men jeg tenkte å ha en PC som jeg kunne bruke til andre ting. Som feks: spilling.

Mine krav:

-dual cpu

-1gb ram

-minst 15.4"

-256mb gfx-kort

Denne PC-en er i hvert fall den jeg har tenkt til å velge, men skal oppgradere til 2ghz cpu. Dette kan jeg gjøre på mpx.no

Noen kommentarer/innvendinger/råd etc?

På forhånd takk!

*edit*

Har lest litt innpå her nå ang. core 2 dual og DX10 og sånt. Jeg har absolutt tid til å vente en mnd eller to om det er verdt det. Er det det?

Endret av Ob3yM3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Å vente på Merom / Core 2 Dual er vel det lureste, siden jeg har hørt mye bra om den. Er vel verdt å vente 1mnd eller 2 da, ja.

Skrevet
Hei.

Jeg er nettopp ferdig med vgs og flytter til oslo for å studere. Da trenger jeg en PC. Men jeg tenkte å ha en PC som jeg kunne bruke til andre ting. Som feks: spilling.

Mine krav:

-dual cpu

-1gb ram

-minst 15.4"

-256mb gfx-kort

Denne PC-en er i hvert fall den jeg har tenkt til å velge, men skal oppgradere til 2ghz cpu. Dette kan jeg gjøre på mpx.no

Noen kommentarer/innvendinger/råd etc?

På forhånd takk!

*edit*

Har lest litt innpå her nå ang. core 2 dual og DX10 og sånt. Jeg har absolutt tid til å vente en mnd eller to om det er verdt det. Er det det?

6527740[/snapback]

Hei.

Ta en tur innom Netshop, dei har eit veldig bra tilbud nå.

Zepto 6214w for 9990,- inkl mva.

Akkurat bestillt og kava til meg rabatt, :D fekk en grei saksbehandler.

Må seie servicen der overgår det eg har opplevd andre steder, og eg handler mykje datautstyr på eit år.

Håpar det hjelper deg i leitinga.

Skrevet

Syns den acern såg veldig go ut, betre skjermkort og 15,4 " skjerm, meir ram og harddisk enn zeptoen, men litt svakere prosessor. Absolutt ei fin maskine det der om kvaliteten også er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...