Gå til innhold

Kjøpe sigarett automat?


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Detta her er i grunn ein fullstendig håplaus tråd og di må sikkert få diverse tanka om meg som har lagd den, men pytt sann...

 

Nokon som veit kor ein kan kjøpa ei sigarett maski? Av typen som ein kan ha på veggen sin og trykka på ein knapp og så kjemme det dalane ein 20 pakning ut??

 

Det må da væra nokon som har begynnt og produsera kopia av av dei gode gamle, er ikkje intresert i dei gamle, helst noko nytt...

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt innom et hotell, kolonial, pub e.l. hvor de har en sigarettssalgsautomat. Pleier å være et modellnavn/nr/produsentnavn på sidenav disse. Søk på google med den informasjonen.

 

Hyggeligt at noen vil gjøre alt de kan for at røyking skal bli ytterligere dyrt. Slike maskiner er ikke gratis og har plass til mange sigarettpakker.

Lenke til kommentar
Ta en titt innom et hotell, kolonial, pub e.l. hvor de har en sigarettssalgsautomat. Pleier å være et modellnavn/nr/produsentnavn på sidenav disse. Søk på google med den informasjonen.

 

Hyggeligt at noen vil gjøre alt de kan for at røyking skal bli ytterligere dyrt. Slike maskiner er ikke gratis og har plass til mange sigarettpakker.

6520289[/snapback]

 

Ja får sjå om eg ikkje finne noko ala det du nevne, eg har prøvd meg på ebay, men det er stort sett berre retro maskiner fra 50 tallet.. Dessuten blir dei alt for store for min smak :)

 

Klart når eg ikkje kjøper røyk til norsk pris så må ein jo bruka penga ein spara på diverse andre ting, sigarett automat syns eg er ein fornuftig ting og putte penga i :tease:

Lenke til kommentar

Det du sparer kan fort forsvinne i kjøp av automat.

Hva med et syltetlyglass (eller annen form for sparebøsse), kanskje en egen bakkonto. Hver gang du kjøper billig røyk overfører du innspart beløp (eller mer) til denne kontoen.

 

Dette vil antaglig spare deg for mer penger enn det å bruke en automat.

Lenke til kommentar
Det du sparer kan fort forsvinne i kjøp av automat.

Hva med et syltetlyglass (eller annen form for sparebøsse), kanskje en egen bakkonto. Hver gang du kjøper billig røyk overfører du innspart beløp (eller mer) til denne kontoen.

 

Dette vil antaglig spare deg for mer penger enn det å bruke en automat.

6520805[/snapback]

 

Eit godt poeng i grunn.

 

Men da har eg jo ikkje Sigarett automaten eg har lyst på. Å det er jo det som er formålet og tilnærma seg ved hjelp av denna diskusjons tråden.

Peng er til for å brukast :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...