Hayer Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Har nettopp fått nye deler i posten å henta dem så nå sitter jeg her med et Asus A8N-SLI litt annet tull, men rett på sak: Noen som har en guide til hvor jeg skal sette strømkablene og sånt? Plz trenger hjelp fort tenkte å game 3 dager 17 timer dagen å d hadde vært deilig med ny pc da..
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kablene direkte til hovedkortet. 20/24 pins kabelen, den enorme tykke kabelen du setter i den eneste passende plassen på kortet. P4-kabelen som du vanligvis setter i oppe til venstre på kortet i en plugg med 4 hull i.
Hayer Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 ok...Men når jeg setter inn den enorme kabel tingen er det 4 små brikker den ikke dekker. Jeg har en annen kabel som det står noe rart - 24P1 - noe rart som kan stå i de 4 hullene...Skall jeg sette de der eller?
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Japp, dette er sannsynligvis den valgfrie kabelen ettersom det er en 20/24-pin PSU og et 24-pin HK.
Hayer Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 oki..Så den skal på eller? Men kan du beskrive det litt bedre? Takk for raske svar... <3 u
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå