Gå til innhold

Creative Zen Vision:m, pc finner ikke spilleren...


Anbefalte innlegg

Nylig fikk jeg min nye mp3 spiller, en Zen Vision:m! Så jeg satte i gang og installerte det jeg skulle innstallere ved hjelp av den medfølgende CD'en. Uansett, når jeg da koblet til spilleren fant ikke programmet spilleren. Det står fremdeles at: "Your player is not connected. Please connect your Zen Vision:M to the computer."

 

Skjønner ikke hvordan dette er mulig. USB porten fungerer fint til andre ting. (Brodern har en Ipod som funker fint)

 

Har servicepack 1 og USB port 1,1. Men det burde ikke ha noe å si eller?

Uansett lader heller ikke spilleren i USB'en, men når jeg prøvde å lade den hos en kamerat ladet den. Noen som har noen mening om hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minimumskravene til Vision:M er USB 1.1 og SP1, så det skal ikke være noe problem. Du kan forsøke å bruke Windows Media Player 10 (ligger på CDen som følger med), og se om du kan bruke den til å synkronisere.

 

Du burde også forsøke å lade den opp, og se om du kan skru den på og bla rundt i menyene og slikt. Om du ikke kan det, er det en feil på spilleren, som mest sannsynlig er på grunn av ødelagt harddisk.

Lenke til kommentar

Ladet spilleren med adapteren og kan fint surfe rundt i menyene og se det forhåndsinnlagte videoene + høre musikken. Så må være noe annet enn det. :s

 

Edit:

For å være på den sikre siden, hvordan sjekker jeg at jeg har sp1? Sikker på at jeg i allefall ikke har sp2! ;)

Endret av Arghhhh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...