buljong Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kjøpte dette kortet nå, men etter å ha installert det, fant jeg ut at mitt hovedkort støtter AGP 4x. Betyr dette at jeg ikke får brukt kortet på min PC? passer jo nedi slotten... Får forøvrig ingen resons fra skjermen når jeg kjører med dette kortet, så det ligger vel litt i kortene at det ikke går? setter stor pris på gode svar. B.
buljong Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 er det ingen som har oppgradert grafikken sin, fra å kjøre på AGÅ4x, ved å kjøpe et kort som har Agp8x her?
oysteinl Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kjøpte dette kortet nå, men etter å ha installert det, fant jeg ut at mitt hovedkort støtter AGP 4x. Betyr dette at jeg ikke får brukt kortet på min PC? passer jo nedi slotten... Får forøvrig ingen resons fra skjermen når jeg kjører med dette kortet, så det ligger vel litt i kortene at det ikke går? setter stor pris på gode svar. B. 6517977[/snapback] AGP 8X skal være bakoverkompatibel med AGP 4X. Har du husket å koble den extra strømkabelen til kortet?
buljong Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Kjøpte dette kortet nå, men etter å ha installert det, fant jeg ut at mitt hovedkort støtter AGP 4x. Betyr dette at jeg ikke får brukt kortet på min PC? passer jo nedi slotten... Får forøvrig ingen resons fra skjermen når jeg kjører med dette kortet, så det ligger vel litt i kortene at det ikke går? setter stor pris på gode svar. B. 6517977[/snapback] AGP 8X skal være bakoverkompatibel med AGP 4X. Har du husket å koble den extra strømkabelen til kortet? 6518499[/snapback] jepp. det var det første jeg gjorde. skjønner ikke annet enn at kortet er defekt jeg ass. eller har du noen andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå