Gå til innhold

Shopping tur med damer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er viktigst med høytalerene er at kompisene sier "Faen for noen schvææære høytalere da, fett" når de kommer inn for første gang og skal drikke pils. Penisen blir momentant 7 cm lenger.

6518178[/snapback]

 

Noe sånt? I tillegg kan du kjøpe en bilderørs-TV og 2x2 meter stålwire. Plukk ut bilderøret av TVen og heng det fra taket, og legg kretskortene på en hylle under. "Naken" TV er stilig.

post-78247-1153309382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Bar-kjøleskap-ting

 

 

 

tbb4g.jpg

 

 

6519705[/snapback]

 

Usj, jeg klarer aldri å fylle det opp, når jeg heller faktisk drikker det :dribble:

6519724[/snapback]

Det er der damen kommer inn i bildet. Hun liker ikke å se at det står tomt (det ser jo rimelig trist ut), hun tar altså ansvaret for å fylle det opp på seg. :)

Lenke til kommentar
Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3

 

Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ...

6516455[/snapback]

 

Det må være så utrolig digg. I fremtiden da jeg kjøper hus skal jeg bygge et nytt et med alle tekniske finesser du kan få og ha en fjernkontroll til alt fra lys, lyd, varme, bilde, forfriskninger osv. :p

Lenke til kommentar
Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3

 

Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ...

6516455[/snapback]

 

Det må være så utrolig digg. I fremtiden da jeg kjøper hus skal jeg bygge et nytt et med alle tekniske finesser du kan få og ha en fjernkontroll til alt fra lys, lyd, varme, bilde, forfriskninger osv. :p

6520375[/snapback]

 

Hehe...det er faktisk digg, jeg styrer det meste av lys, lyd, bilde og data med fjernkontrollen min. Håper også Aircondition (staves slik) som kansje skal bli satt inn her,også kan styres med den fjernkontrollen. Fikk den til og med til å fungere på en garasjeport hos en kompis :p

Lenke til kommentar
Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3

 

Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ...

6516455[/snapback]

 

Det må være så utrolig digg. I fremtiden da jeg kjøper hus skal jeg bygge et nytt et med alle tekniske finesser du kan få og ha en fjernkontroll til alt fra lys, lyd, varme, bilde, forfriskninger osv. :p

6520375[/snapback]

 

Tror bare du kan stresse. Høres ut som om du har klart å få tak i det meste allerde. Du har skaffet mere snacks en mange av mine single kompiser har allerede idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...