Gå til innhold

Tilleggspakke til Sims 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har tenkt på å kjøpe en tilleggspakke til The Sims 2 og trenger derfor råd om hvem som er best.

Søsteren min vil veldig at jeg skal kjøpe "Uteliv", hun sier at man bl.a. kan ha biler og lage kjeller der. Stemmer dette?

Jeg er ikke inntresert i den pakken som heter "Juletrefest", fordi jeg vil ha en pakke som har flere nye ting. Ikke bare et par ekstra møbler.

Hvis det søsteren min sier om "Uteliv" er sant, så er jeg veldig inntressert i å kjøpe den. Jeg har nemlig savnet det å kunne bygge kjeller mange ganger på Sims 2.

EDIT:

2 viktige spørsmål:

I "Uteliv", er det mulig å bygge kjelleren f.eks. over hele tomta, mens første etasje bare er et lite skur? Altså kan man lage kjelleren større enn de andre etasjene i huset?

Hvis jeg f.eks. har innstalert "Uteliv" og "Livets Skole", kan jeg bare sette inn en av cd'ene så får jeg spille alle de forskjellige tilleggspakkene? Elller må jeg sette inn en annen cd hvis jeg f.eks. vil bruke julemøblemanget som følger med i "Juletrefest"?

Endret av xerminx
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, er egentlig så alt for stor fan jeg heller. Mener at de har alt for mange tilleggspakker, og for lite innhold på hver av de. Men jeg har lovt min søster at vi skal bruke litt av "sparekassen" på det. :)

Edit: Det sto ikke noe om det var mulig å ha kjelleren større enn første-etasje i huset i den omtalen, noen som vet dette?

Endret av xerminx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...