hhhh Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 hei. Har nettopp begynt å spille fifa 06, men har et stort problem. det virker som om spillet tror at jeg har en gamepad som går helt bananas. den blar i menyene uten at jeg vil og når jeg skal velge hva jeg vil styre med går det automatisk 3 gamepad-symboler til venstre. dette ødelegger alt. vet ikke om det er så lett å skjønne hva jeg mener, men for å klare opp litt. jeg har aldri hatt joystick eller gamepad på denne dataen. trenger hjelp til å få fjernet denne feilen!
hhhh Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 jeg har et spørsmål til. nå har det begynt å hakke skikkelig. jeg har bra grafikkort så tror ikke det er det som er problemet.
SesamSesam1 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hadde samm problemet en stund... er bare å laste ned patchen så funker det
hhhh Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 tusen takk. har ganske dårlig greie på data. hvordan laster jeg ned patchen?
SesamSesam1 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Tror denne skal være den riktige http://www.gamershell.com/download_11154.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå