Gå til innhold

selge såvidt brukt, bra skjermkort


Anbefalte innlegg

hei sann, ny her!

 

jeg vil bare spørre om det er mulig å selge et skjermkort som har stått i PC'en i ca 2 uker på finn.no eller noe? det er et Nvidia Geforce 6800.

jeg har nemlig fått ny PC, og som vanlig, når man har kjøpt PC i butikken får man med et helt ok skjermkort. (skjer alltid meg av en eller annen grunn)

 

specs:

 

2 gig RAM

AMD Athlon dual core processor

nvidia geforce 6800 (nåværende)

 

er det noe skjermkort dere vil anbefale som matcher resten av systemet mitt? sånn i farta? gjerne link til billigst pris :whistle: må jo være framtidstrettet. jeg har tenkt litt på nvidia geforce 7800, eller 7900... hva matcher best tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja.... er ikke sikker egentelig, spørs egentelig hvor mye det koster, i forhold til hvor bra det er. hvor mye koster geforce 7800, og 7900?:hmm:

 

men... hva hadde DERE gjort? dere vet sikkert hundre gangers så mye om data som meg :!:

 

edit:

 

hovedspørsmålet her er både hvor mye jeg får for det brukt, derfor er det i kjøp og salg, og hva jeg burde kjøpe som kan matche den nye datan

Endret av pekey
Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?p...9158#userReview

 

dette med ny vifte, dårlig driver støtte og støy...

mm.... hva vil dette si?

 

og når jeg skal selge det kan det jo hende jeg er heldig, jeg kan juge litt på detaljer og si den bare har vært i maskinen i èn uke. (istedenfor 3) og skryte veldig av det... og få

1000 + for det? det er vel noen der ute som kjøper for den prisen? finn.no/QXL er full av alle slags mennesker u know

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...