Neptun_ Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har moddet inn en dragbane i gta, men det viser seg at på slutten av denne uhordelig lange banen klikker spillet. Så jeg trenger en ny gta.dat fil, da backup-fila mi har gått til H***ete. Denne fila finner du i "*Ditt directory*\Programfiler\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\ Altså gta.dat jeg skal ha tak i, en meget liten men viktig fil.
Neptun_ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 (endret) HJERTELIG tusen takk! Den var rask, tusen takk skal du ha! Edit: Hvis noen vil laste opp SF fila som ligger under data->maps ville det også vært fantastisk Endret 18. juli 2006 av Neptun_
Neptun_ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 Takker igjen, og spør peeent om en siste fil. county-fila, som ligger samme sted som SF.
Neptun_ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 Nå funka det. Moden var såpass stor at den strakk seg fra fjellet og over til san fierro. Tusen takk skal du ha for hjelpen surlest, jeg setter stor pris på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå