chritigu Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hjelp! I dag kjøpte jeg minnekort til K800i (sandisk micro sd). Har hatt kortet inne i pc'en og overført mp3-filer. Nå er kortet inne i telefonen, men i filbehandlingen står det at kort ikke er satt inn. Noen som har opplevd dette? Har søkt i bruksanvisningen og finner ikke noe svar. Har lett i telefonmenyen etter eventuell funksjon for å formatere kortet slik at telefonen skal kjenne det igjen, men finner ikke noe slikt. Er det noen som har forslag?
Arve Systad Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) K800i - MicroSD? Enten så skriv du feil ein plass eller to - eller så har du kjøpt feil type minnekort. K800i brukar dei nye Memory Stick Micro-korta (M2-kort) til Sony. Endret 17. juli 2006 av Arve Systad
Panzerhansa Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) EDIT: noen ble før meg Endret 17. juli 2006 av Panzerhansa
chritigu Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Fader Har driti meg ut. Har kjøpt feil kort Det værste er at det klikker på plass i telefonen. Dette var en strek regningen 500spenn rett i dass
Arve Systad Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 FaderHar driti meg ut. Har kjøpt feil kort Det værste er at det klikker på plass i telefonen. Dette var en strek regningen 500spenn rett i dass 6509104[/snapback] Om du ikkje har øydelagt innpakningen på kortet og du er høflig og snill kan det jo hende at butikken lar deg bytte det i eit M2-kort, eventuelt ein tilgodelapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå