maskot Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Den her eller den her? Den skal brukast til altmulig styr uten at den skal "tenke" som ho seie (altså rask) og stabil lett og generelt god. Ho vil ikkje handle på internet så det må bli elkøp eller elprice eller expert ol. Helst ikkje over 7000 kroner.
Forumforumforum Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) "den her" men fra spøk til revolver. Ville ha kjøpt den dyreste. Litt større HD, hakket bedre skjerm (har den del å si med skjermen.. hvertfall om den blir brukt en del!) Står ikkenoe om batterikapasitet på den dyreste (tror jeg) men den billigste hadde bare 1 time. Tviler på at centrino'en har noe særlig dårligere. Endret 17. juli 2006 av espennyh
sn0dig Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Unnskyld at jeg spør, når ble Intel Centrino en Pentium prosessor? Intel Pentium Centrino M735A 1.7GHz 2 MB Cache De vet jammen hva de snakker om.. On topic: Ville ikke kjøpt noe fra elprice uansett, dårlige priser.
Forumforumforum Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 oops, litt raskt i svingene her ja. men uansett, finn en bedre pc fra elprice, elkjøp, expert o.l sn0dig. Istedet for å bare si at hun ikke skal kjøpe derifra
maskot Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Andre forslag til andre PC'a då? Nei eg syns det var litt rart men skrivefeil/kunnskapsfeil på heimesida si noko som eg syns er veldig dårlig gjort for folk som ikkje har så masse peiling osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå