xD^^ Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 I teorien er det genialt - men det funker nok dessverre ikke. AWP skyter ikke rett frem, med mindre du scoper. Hvis du ikke tror på dette - skyt en gang på veggen, scope inn, ta vekk scopet og skyt, traff du?
The Norwegian Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) Denne tråden viser bare at trådstarter "suger" i cs.. Endret 17. juli 2006 av Acolyt3
jaynuz Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Denne tråden viser bare at trådstarter "suger" i cs.. 6509549[/snapback] Enig (No offence, trådstarter ) Man trenger da ikke en prikk på skjermen for å no-scope med AWP. Jeg no-scoper 2/5 av tiden, og scoper 3/5 av tiden.
Erelend Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 (endret) Denne tråden viser bare at trådstarter "suger" i cs.. 6509549[/snapback] Enig (No offence, trådstarter ) Man trenger da ikke en prikk på skjermen for å no-scope med AWP. Jeg no-scoper 2/5 av tiden, og scoper 3/5 av tiden. 6511772[/snapback] Jeg er nok dårlig i CS med den grunn at jeg begynte å spille for 2-3 uker siden men jeg tror ikke dere skjønner meg. Poenget er at man får siktet før man trenger å scoope så altså -rask høyreklikk->venstreklikk rett etterhverandre slik at men egentlig sikter før man scooper. Var det bedre forklart? Edit: det står dessuten i første post. "høyreklikk og skyt" les godt Endret 18. juli 2006 av Erelend
simzERK Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 LOL, da er man genial som tegner med sprittusj på en lcd skjerm......
Geir M Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Det funker med awm også.. Hvis man trykker fort på høyremusetast rett før man skyter med venstre. Men det er like greit å lære seg hvor midten av skjermen er først som sist uansett imho. [edit] må ha ganske lav ping for at man skal kunne skyte på den måten med awm. Endret 18. juli 2006 av geir_er_1337
-Jungeldyret Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hmmm... Dette er vel ikke akkuart en ny sikte måte da men? Jeg husker jeg brukte dette i 1.4, og det er faktisk en stund siden.
ZenCo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Noen kaller det AWM, noen kaller det AWP... Personlig: AWM
jaynuz Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Denne tråden viser bare at trådstarter "suger" i cs.. 6509549[/snapback] Enig (No offence, trådstarter ) Man trenger da ikke en prikk på skjermen for å no-scope med AWP. Jeg no-scoper 2/5 av tiden, og scoper 3/5 av tiden. 6511772[/snapback] Jeg er nok dårlig i CS med den grunn at jeg begynte å spille for 2-3 uker siden men jeg tror ikke dere skjønner meg. Poenget er at man får siktet før man trenger å scoope så altså -rask høyreklikk->venstreklikk rett etterhverandre slik at men egentlig sikter før man scooper. Var det bedre forklart? Edit: det står dessuten i første post. "høyreklikk og skyt" les godt 6511928[/snapback] Vi skjønner da fint hva du mener, vi er da ikke dum. Forresten, det suger å ha Secondary Weapon Function på MOUSE2! (Selvsagt min mening, men det blir jo faktisk mye bedre med ScrollDown ) Secondary Weapon Function = ScrollDown Jump = Scrollup (Slik man kan bunny/bungeejumpe skikkelig! ) <3 EDIT: Etter at du har spilt en stund vet du hvor siktet kommer når du scoper Ser derfor ingen grunn til å ha en irriterende prikk på skjermen - som forøvrig ikke er lovlig på LAN. Endret 18. juli 2006 av jaynuz
simzERK Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hmmm... Dette er vel ikke akkuart en ny sikte måte da men? Jeg husker jeg brukte dette i 1.4, og det er faktisk en stund siden. 6514865[/snapback] Jeg vet den er ikke ny. Folk har brukt den i mange spill før dette emne kom ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå